Microsoft Dynamics CRM Online: cloudové CRM jde do prodeje

Cloudová verze vychází z připravovaného on-premise řešení, to bude dostupné od konce února

Microsoft Dynamics CRM Online: cloudové CRM jde do prodeje


Společnost Microsoft včera oznámila, že v České republice začala prodávat Microsoft Dynamics CRM Online, cloudovou verzi svého řešení pro řízení vztahů se zákazníky. Svými vlastnostmi a funkcemi vychází z připravovaného on-premise řešení Microsoft Dynamics CRM 2011. To bude dostupné 28. února 2011 spolu s verzí, kterou budou pro zákazníky hostovat partneři Microsoftu.

„CRM řešení v cloudové verzi poskytuje pracovníkům z oblasti prodeje, služeb či marketingu stejné nástroje pro efektivní sběr a využití informací o zákaznících, jaké budou k dispozici v klasické verzi. Firmy a organizace však nebudou muset na jeho pořízení vynakládat větší počáteční investice, protože za cloudové řešení budou moci platit formou pravidelných měsíčních poplatků,“ vysvětluje David Frantík, manažer divize podnikových řešení ve společnosti Microsoft.

Microsoft Dynamics CRM Online poskytuje uživatelům přístup k zákaznickým informacím prostřednictvím prostředí aplikace Microsoft Outlook, mohou k nim však přistupovat i přes webový prohlížeč nebo mobil. Cloudová služba v sobě zahrnuje například integrované business intelligence nástroje pro kontrolu nastavených cílů a výkonnosti, dashboardy zobrazující nejdůležitější informace v přehledném vizuálním formátu a v reálném čase nebo funkce pro nastavení jednotných procesů.

Řešení je otevřené dalším úpravám ze strany vývojářů, například s využitím platformy Windows Azure. Umožňuje rovněž jednoduchou správu dokumentů s využitím Microsoft SharePoint. Novinkou je služba Microsoft Dynamics Marketplace, ta uživatelům přinese obsáhlý katalog aplikací a profesionálních služeb.

 

(Cross)promo pro první půlrok

Zahájení prodeje Microsoft Dynamics CRM Online je spojeno s promo akcí, v rámci které je možné při registraci do 30. června získat službu na prvních 12 měsíců používání za 31 EUR za uživatele a měsíc, tedy o více než 9 EUR méně, než kolik bude činit standardní cena.

Microsoft svou nabídkou zjevně míří nejen na své desktopové zákazníky: zákazníkům Salesforce.com a  CRM řešení Oracle může při rozhodování pomoci speciální nabídka „Cloud CRM for Less“. Při jejím využití získají finanční podporu ve výši 180 EUR na uživatele. Tu lze využít na služby jako migrace dat ze starého řešení nebo jeho customizaci. Podmínkou je opět realizovat přechod do 30. června letošního roku.

Českou verzi cloudového CRM si lze zdarma vyzkoušet, k dispozici je 30denní zkušební verze.





Komentáře