Software společností Genesys a InQuira pozná úmysly zákazníků

Společnosti Genesys a InQuira vzájemně integrovaly svá softwarová řešení pro péči o zákazníky. Spojené softwarové sady zajišťují konzistentní komunikaci mezi zákazníky a firemním kontaktním centrem bez ohledu na právě využívaný komunikační kanál – telefon, e-mail nebo chat. Společnost Genesys Telecommunications Laboratories je součástí koncernu Alcatel-Lucent a patří mezi přední výrobce softwarových řešení pro call centra.

Software společností Genesys a InQuira pozná úmysly zákazníků


Softwarová aplikace umožňuje poskytovat zákazníkům odpovědi na jejich dotazy rychleji, přesněji a navíc prostřednictvím libovolného komunikačního kanálu. „Řešení je unikátní v tom, že umožňuje inteligentní konverzaci prostřednictvím vícero komunikačních kanálů. Rovněž zabraňuje informačním a časovým mezerám, které zákazníci často zažívají při přepojování ze samoobsluhy na jiný komunikační kanál," řekl Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys.

Knowledge management z dílny společnosti InQuira zlepšuje samoobslužné procesy a nabízí operátorům předem připravené odpovědi zasazené do správného kontextu dotazů zákazníků. Řešení navíc funguje napříč různými komunikačními kanály, ať už jde o e-mail, chat, telefon či faxové zprávy. Tyto funkce jsou nyní plně integrovány v softwarové platformě Genesys, která podporuje vyřizování požadavků zákazníků i prostřednictvím chatu a e-mailu.

Společné softwarové řešení obou firem umožňuje díky vícejazyčné technologii Natural Language Processing zjistit skutečný záměr zákazníka a co nejrychleji pro něj nalézt relevantní odpověď. K dosažení nadprůměrně personalizovaných a zacílených odpovědí jsou využívána profilační data zákazníků a další informace.

Schopnost aplikace zjistit úmysly zákazníka umožňuje mu nabídnout nejvhodnější komunikační kanál. „Když například prostřednictvím internetu projeví zájem o otevření nového účtu, vyhodnotí software požadavek zákazníka jako vysoce důležitý a přesměruje jej okamžitě na vyškoleného operátora. Zvýší se tím pravděpodobnost uzavření většího počtu smluv," uzavřel Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys. Společné řešení firem Genesys a InQuira Řešení je zájemcům okamžitě dostupné.





Komentáře