Startuje osmý ročník soutěže WebTop100

Osmý ročník soutěže WebTop100 oceňující kvalitu a profesionalitu webů nejúspěšnějších českých firem byl zahájen. Společnosti mohou přihlásit své firemní weby do 11 oborových žebříčků. Novinkou v hodnocení je speciální žebříček Marketingový nástroj. Pořadatelem soutěže je přední konzultační centrum Dobrý web.

Startuje osmý ročník soutěže WebTop100


Konzultační centrum Dobrý web zahajuje již osmý ročník projektu WebTop100 (www.webtop100.cz), jenž oceňuje úroveň internetových prezentací hospodářsky nejúspěšnějších českých firem. Do hlavního žebříčku jsou automaticky zařazeny webové prezentace stovky nejvýznamnějších firem na základě žebříčku CZECH TOP 100, který je sestaven dle tržeb jednotlivých firem.

Do některého z 11 oborových žebříčků se může přihlásit jakákoli firma podnikající v České republice s českými webovými stránkami. Weby lze registrovat prostřednictvím internetového formuláře, který je k dispozici na stránkách soutěže WebTop100 (www.webtop100.cz/zebricky/prihlaska), a to až do 15. června 2009. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne na galavečeru uzavírajícím celodenní odbornou konferenci WebTop100.

Přehled vyhlášených oborových žebříčků pro rok 2009:

  • Auto-moto
  • IT
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Obchod a prodej
  • Průmysl
  • Energetika
  • Transport
  • E-shop
  • Potravinářství a gastronomie
  • Kultura

 

Kromě oborových žebříčků mohou firmy své weby přihlásit do některé ze dvou speciálních kategorií, kterými jsou Microsite a Marketingový nástroj. V případě microsite jde o ne zcela tradiční webové prezentace nebo jejich části, které jsou určeny především k propagaci konkrétního výrobku či služby a často mívají komunitní charakter. Za marketingový nástroj lze považovat jakýkoli nástroj využívaný pro online propagaci firmy - může se jednat o speciální webovou aplikaci, část webu či reklamní kampaň. Důležitým kritériem hodnocení bude v případě marketingového nástroje samozřejmě i jeho efektivita.





Komentáře