U:fon překonal hranici 100 000 zákazníků

Výrazný nárůst počtu klientů i objemu využívaných služeb zaznamenal v prvním čtvrtletí 2009 čtvrtý český mobilní operátor U:fon. Počet jeho klientů se zvýšil o 18 500 na celkový počet 114 500 zákazníků.

U:fon překonal hranici 100 000 zákazníků


U:fon se tak v prvním čtvrtletí roku 2009 stal nejvíce rostoucím mobilním operátorem v ČR z pohledu růstu zákaznické báze. Další výrazný nárůst zákazníků U:fon zaznamenal v oblasti mobilního 3G internetu, když se mu podařilo téměř zdvojnásobil počet zákazníků mobilního internetu, které U:fon získává na měsíční bázi. Společně s mobilními hlasovými službami tak mobilní internet stojí za překvapivým prvním místem U:fona v počtů čistého zákaznického přírůstku za první čtvrtletí 2009.

„Provozní výsledky navíc dokazují, že se nám podařil náš záměr, který jsme vyhlásili na začátku loňského léta: Spustit a domestikovat mobilní hlasové i datové služby na bázi CDMA v ČR a získat tak minimálně 1 % trhu v horizontu dvou let od zahájení komerčního provozu," říká generální ředitel U:fona Peter Hall.

    Zákaznické přírůstky dalších mobilních operátorů (leden-březen 2009):

    O2: - 474 000

    http://www.cz.o2.com/soho/o_nas/tiskove_centrum/tiskove_zpravy/cz-obdobi_2009_04-Telefonica_O2_Czech_Republic_Financni_vysledky_za_prvni_ctvrtleti_2009.html

    T-Mobile: - 11 000

    http://t-press.cz/tiskove_zpravy/2009/986/

    Vodafone: +17 000

    http://www.vodafone.cz/o_vodafonu/tiskove_centrum/zpravy.htm?id=593&year=2009

     





    Komentáře