U:fon zlevňuje odchozí hovory o 40 haléřů

Od 1. 2. platí nový výměr ČTÚ stanovující nové propojovací poplatky za hovory terminované v mobilních sítí. V souladu s tím U:fon s okamžitou platností rozhodl přenést 100 % této hodnoty na své mobilní zákazníky.

U:fon zlevňuje odchozí hovory o 40 haléřů


Za 300 Kč paušálu měsíčně tak minuta odchozího hovoru nově vychází zákazníky na 3,50 Kč a u tarifu Za 100 zaplatí 4,50 Kč za minutu vč. DPH.

Český telekomunikační úřad 7. ledna 2009 oznámil, že od února tohoto roku zahájí postupné snižování maximální velkoobchodní ceny, kterou si účtují mobilní operátoři mezi sebou za terminaci hovorů ve svých sítích. Od 1. února tak dochází ke snížení ceny hovoru z původních 2,99 Kč na 2,65 Kč za minutu. Po dlouhé době tak vzniká prostor pro snížení koncových cen pro zákazníky.

„Krok regulátora snížit propojovací poplatky jednoznačně vítáme. Z pohledu zákazníka bychom tuto změnu uvítali ještě o něco dříve, ale je důležité, že se tak vůbec děje,“ říká Lukáš Antoš, marketingový ředitel U:fona, a dodává: „Nevidíme důvod, proč bychom měli držet ceny na stávající úrovni. Cílem a strategií U:fona je neustále tlačit ceny dolů, jakmile k tomu nastane příležitost. Proto jsme se rozhodli přenést tuto úsporu 100% na své zákazníky a jsme přesvědčeni, že je to správné a férové rozhodnutí. Věřím, že v době hospodářského útlumu tento náš krok zákazníci jen a jen uvítají a ušetřené peníze za volání použijí k jiným účelům.“

29. ledna přivítal U:fon svého 100 000. zákazníka, z nich 65 000 je hlasových. Ti zlevnění pocítí v každé minutě hovoru do jiné sítě. „Jsme v očekávání kroků konkurenčních operátorů. Zákazníci by se měli ptát svého poskytovatele, zda snížení velkoobchodních cen využije ke zvýšení své marže z ochozích hovorů, či zda umožní svým zákazníkům volat levněji,“ uvažuje nad snížením ceny propojení Lukáš Antoš.





Komentáře