Vodafonu za fiskální rok přibylo 8 procent zákazníků

Meziročně zvýšil Vodafone ČR počet svých zákazníků o 7,8 procenta na celkových 2.909 milionu. Od ledna do března 2009 společnost získala 17 tisíc nových zákazníků.

Vodafonu za fiskální rok přibylo 8 procent zákazníků


Podíl tarifních zákazníků Vodafonu ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 51 %. Průměrný výnos z mobilních služeb na mobilního zákazníka (ARPU) Vodafonu ČR ve čtvrtletí od ledna do března 2009 dosáhl 532 Kč za měsíc.

Silný přírůstek nových klientů v uplynulém fiskálním roce demonstruje, že zákazníci ocenili nejen naše zaměření na moderní telekomunikační služby, jako je internet v mobilu, ale také služby zaměřené na kontrolu nákladů, které jim pomáhají získat nejlepší hodnotu za jejich peníze," uvedla generální ředitelka Muriel Anton.

Další fakta:

  • 211 tisíc čistý zákaznický přírůstek ve fiskálním roce končícím 31. března 2009

  • 17 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od ledna do března 2009

  • Celkový počet zákazníků na konci března 2009 - 2.909 milionu

  • Podíl tarifních zákazníků na konci března 2009 byl 51 %

  • ARPU z mobilních služeb 532 Kč za měsíc

 

Více informací se dozvíte na www.vodafone.cz.

 





Komentáře