Algotech uspořádal zákaznický den

Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 24. – 25. 5. 2012 již tradiční Zákaznický den, tentokrát v hotelu Academic v Roztokách u Prahy.

Algotech uspořádal zákaznický den


Zákaznický den společnosti Algotech se stal již tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálním zákazníky, na němž jsou  představeny  novinky týkající se dění ve společnosti a produktů, informace od partnerů a zejména zákazníky pozitivně přijímané  case study, ve kterých jsou zákazníky prezentovány projekty, jejich přínosy, ale i úskalí, postup řešení a implementace včetně harmonogramu. Samozřejmostí jsou také technické koutky, kde jsou zákazníkům k dispozici jak produkty k vyzkoušení, tak specialisté a konzultanti společnosti.

„Od letošního roku, v souvislosti s provedeným rebrandem názvu společnosti, jsme zvolili také nové motto, které nás lépe vystihuje, a to Algotech – chytrá řešení, které je postaveno na 5 základních bodech zobrazených v symbolech,“ říká František Zeman, generální ředitel společnosti.

V letošním roce se zákazníci mohli seznámit se žhavými novinkami produktů např. aplikacemi nabízenými v cloudu, novými produkty vyvíjenými společností Algotech, novinkami od partnerských společností Avaya, Oracle, SugarCRM, AudioCodes apod. Více informací včetně prezentací najdete na www.algotech.cz v sekci O nás, Kalendář akcí.


Úvodní foto: © Argus - Fotolia.com




Komentáře