Anect mění po 15 letech logo

Česká společnost Anect, která poskytuje řešení a služby z oblasti informačních a komunikačních technologií, změnila po 15 letech své logo. Změna vychází z doporučení reklamních odborníků a souvisí s novou strategií společnosti.

Anect mění po 15 letech logo


„Čtyři pětiny původního loga tvořila plocha, která nebyla z reklamního pohledu moc využitelná. Pouze některé lidi mátla. Nové logo proto sází na jednoduchost. Myslím, že po patnácti letech na trhu si určitou modernizaci i zasloužilo. To samé platí o naší společnosti, která v současné době prochází řadou strategických změn," řekl Jaroslav Hloušek, generální ředitel společnosti Anect.

 Změna loga souvisí se změnou strategie společnosti. V rámci strategických změn nastoupil do společnosti Anect na začátku roku 2009 nový generální ředitel Jaroslav Hloušek, který na pozici nahradil Miroslava Řiháka. Ten společnost Anect spoluzaložil a nadále v ní zastává funkci předsedy představenstva.

Úkolem Jaroslava Hlouška je realizace nové rozvojové strategie společnosti, v rámci které se chce Anect zaměřit na vstup do dvou nových segmentů, služeb a médií, a rovněž na vstup na trh integrace podnikových procesů na aplikační vrstvě. Současně chce posílit své postavení ve stávajících segmentech, jako jsou výroba, veřejná správa, finance a telekomunikaci, a rovněž na trhu řešení na úrovni podnikové komunikační a systémové infrastruktury.

Nové logo i strategii představila společnost Anect na slavnostní akci pro své zákazníky a partnery, která proběhla v polovině března v pražském p. m. clubu. Večerem, který vedle ukázek tance a hudebního programu zahrnoval i módní přehlídku, provázel moderátor Libor Bouček. Slavnostní akce se zúčastnilo okolo 150 hostů.





Komentáře