BRightServiceDesk míří do cloudu

Servicedeskový nástroj společnosti Digi Trade se vedle on premise řešení vydal cestou cloudových technologií.

BRightServiceDesk míří do cloudu


BRightServiceDesk podporuje procesní řízení dle metodických rámců, jako je ITIL. Systém vedle správy incidentů a problémů poskytuje rozhraní pro další procesy a funkcionality – Change a Release Management, Znalostní databázi, Katalog služeb, definici SLA a eskalací. Především externí poskytovatelé služeb podle vyjádření společnosti Digi Trade ocení moduly podporující správu klientů, projektů, obchodních podmínek a výkazy práce, které jim umožní řídit podporu svých zákazníků a plánování interních zdrojů.

Pomocí cloudového řešení zákazník neinvestuje do infrastruktury, minimalizuje náklady na administraci, hardware a softwarové licence. Zároveň může platit jen za to, co opravdu potřebuje, tedy za službu, čímž BRight SD dále snižuje celkové náklady na vlastnictví. Zákazníkovi k odběru služby stačí pouze internetové připojení a standardní webový prohlížeč. BrightServiceDesk ve verzi pro cloudcomputing využívá platformy Windows Azure. S cloudovým řešením přichází i BRightServiceDesk DEMO verze dostupná online na adrese: www.brightsd.net.





Komentáře