CA představuje rozšířená řešení pro dosažení vyšší návratnosti z virtualizovaných prostředí

Společnost CA představuje nová a aktualizovaná řešení pro řízení podnikového IT (Enterprise IT Management), která firmám a poskytovatelům služeb pomohou docílit vyšší obchodní hodnoty virtualizovaných prostředí.

CA představuje rozšířená řešení pro dosažení vyšší návratnosti  z virtualizovaných prostředí


Podniky stále více spoléhají na virtualizaci a podle nezávislého průzkumu společnosti Forrester Research provedeného mezi severoamerickými a evropskými pracovníky zodpovědnými za hardware bylo v roce 2008 virtualizováno 31 % operačních systémů, jejich počet by měl vzrůst na 54 % v roce 2010.

CA zjednodušuje a automatizuje správu virtualizovaných a fyzických prostředí, a tím pomáhá zákazníkům snižovat obchodní rizika a virtualizaci nasazovat rychleji a spolehlivěji v jejich heterogenních výrobních prostředích. Na rozdíl od mnoha jiných dodavatelů  navrhla společnost CA svoji technologii přímo pro virtualizaci, včetně řešení pro správu infrastruktury, služeb, výkon aplikací, obchodně orientované automatizace a bezpečnosti.

 

Nová a rozšířená řešení pro podniky a poskytovatele služeb obsahují následující řešení pro správu infrastruktury a obchodně orientovanou automatizaci:

  • CA Spectrum Service Assurance nabízí jednotlivá okénka pro zobrazení dopadu fyzické a virtuální infrastruktury IT na podporované služby. Tato inovace společnosti CA zlepšuje kvalitu služeb IT a předvídatelnost zdůrazněním hlavních příčin kvalitativních problémů a rizik. Rovněž může snížit náklady na IT zkrácením doby hledání chyb a urychlením středního času opravy. Řešení je navrženo tak, aby podporovalo vizualizaci infrastruktury v kontextu služeb IT; rychlý, pružný a přesný způsob pro vytvoření komplexních modelů služeb; automatizované analýzy pro pomoc při řešení problémů s kvalitou a pro proaktivní snižování rizik; přehledné výkazy o službách pro lepší manažerské rozhodování a pro komunikaci s akcionáři; a integraci s nejvýkonnějšími škálovatelnými doménovými manažery pro získání informací o architektuře, výkonu aplikací a hlavních příčinách.

  • CA Spectrum Automation Manager r11.7 pomáhá zákazníkům zjednodušit jejich procesy IT pomocí centralizované správy konfigurace aplikací a dynamického nasazování zdrojů ve fyzických, virtuálních a sdílených prostředích. Tato nová verze obsahuje rychlou migraci serverů z fyzických do virtuálních (physical-to-virtual; P2V) a mezi virtuálními (virtual-to-virtual; V2V), které zjednodušují zavedení a rozvoj virtuálních prostředí a umožňují rychlejší obnovu serveru. Rovněž obsahuje rozšířenou podporu na platformách VMware vSphere™, Citrix Xen™, IBM LPAR, Sun Solaris™ a dalších pro centralizovanou správu heterogenních prostředí, čímž pomáhá zlepšit nákladovou efektivitu, pružnost, kvalitu služeb a omezuje rizika v IT i v podnikání.

 

  • CA eHealth Performance Manager r6.2 aktivně monitoruje výkon datových a hlasových sítí, fyzických a virtuálních systémů, databází a aplikací klient/server ve fyzických a virtuálních prostředích. Tato nová verze vyhledává VMware a další virtuální prostředí, sbírá důležité informace pro zajištění optimálního výkonu, upozorňuje na to, pokud se výkon přibližuje prahovým hodnotám, a sleduje výkon virtuální infrastruktury a informuje o shromážděných výkonových ukazatelích, aby ověřila očekávanou úroveň služeb. U řešení je rovněž plánováno rozšíření sledování vlivu na životní prostředí a spotřebu energie jako důležité součásti řešení pro správu virtualizace od společnosti CA.

Správa energie a udržitelného rozvoje

  • pomáhá firmám řídit globální iniciativy udržitelného rozvoje, měřit a informovat o spotřebě energie a přírodních zdrojů a snižovat náklady na energii v datových centrech a v provozovnách. S těmito novými řešeními mohou zákazníci spolehlivě sledovat své úspory energie dosažené serverovou virtualizací.

 

Služby a podpora

CA oznámila novou nabídku rychlé implementace řešení CA Spectrum Automation Manager a CA Spectrum Assurance. Jedná se o balíček služeb s pevnou cenou zahrnující i školení, který zajistí využití zkušeností, osvědčených postupů a znalostí pro rychlé a úspěšné nasazení.

Rozšíření podpory údržby, CA Business Critical Support Plus a CA Business Critical Support Premier, pomáhá zákazníkům zvýšit jejich produktivitu pomocí personalizovaných podpůrných služeb a produktových školení, kterých se účastní vybraní odborníci zabývající se dopadem řešení pro správu virtualizovaných prostředí společnosti CA na podnikání zákazníků.

Více informací o řešeních v rámci koncepce EITM, službách, školení a podpoře společnosti CA, které pomáhají zákazníkům dosáhnout větší návratnosti z virtualizace najdete na http://www.ca.com/us/virtualization.aspx





Komentáře