Canon se posunul mezi tři nejhodnotnější japonské značky

Společnost Canon se v japonském žebříčku „Best Global Brands 2010“ společnosti Interbrand posunula ze čtvrté pozice mezi tři nejhodnotnější značky.

Canon se posunul mezi tři nejhodnotnější japonské značky


Žebříček již třetím rokem hodnotí značky podle finanční výkonnosti a je považován za ukazatel síly značek. Pro zařazení do žebříčku musí všechny společnosti splňovat následující kritéria: Značka musí pocházet z Japonska, musí být uvedena na tokijské burze, generovat alespoň 30 % příjmů mimo Japonsko a musí být všeobecně známá. Podle hodnocení společnosti Interbrand vzrostla hodnota značky Canon na 11 442 miliard dolarů, což je nárůst o 9 % oproti minulému roku.

Značky jsou seřazeny společností Interbrand podle jejich hodnoty, která je vypočtena z procenta příjmů vázaných na značku a stanovením rizika značky v závislosti na očekávaných příjmech vzhledem k pozici na trhu, stabilitě a celosvětovém působení.





Komentáře