Cisco kupuje Tandberg

Nabídka společnosti Cisco na odkoupení norské společnosti Tandberg za 3,4 miliardy amerických dolarů byla přijata.

Cisco kupuje Tandberg


Ettienne Reinecke, CTO ze společnosti Dimension Data, která je globálním poskytovatelem IT řešení a služeb, říká, že uvedené spojení je přínosem pro organizace, které hledají rychlejší růst a vyšší produktivitu prostřednictvím video komunikace.

„Z této transakce jsme velmi potěšeni, jelikož jsme předním globálním partnerem obou společností Cisco i Tandberg a disponujeme více certifikáty a zkušenostmi z integrací těchto technologií než jakákoli jiná organizace. Komplexní portfolio těchto dvou společností podporované silným marketingem společnosti Cisco znamená, že nyní můžeme oslovit širší spektrum zákazníků s jejich vizuálními potřebami a obchodními cíli,“ uvádí E. Reinecke

Reinecke říká, že společnost Dimension Data spolupracuje se společností Tandberg při dodávkách řešení pro spolupráci, které zahrnují integraci a propojení s Microsoft OCS. Skupina Dimension Data také realizuje projekty i s řešením Collaboration Suite firmy Cisco. Pevně věří, že jejich partnerství urychlí rostoucí trend přechodu od základní hlasové komunikace k multimediální a video komunikaci, která přináší zcela nové zážitky.

Součástí transakce je otevření protokolu TIP (Telepresence Interoperability Protocol) používaného pro komunikaci mezi produkty Cisco TelePresence a videokonferenčními výrobky třetích stran. Reinecke věří, že Cisco a Tandberg vytvoří a podpoří nové standardy pro použití v každé organizaci a následně připraví cestu pro nové obchodní modely na trhu podnikové spolupráce.

„Toto partnerství je dobré pro Dimension Data a zejména pro naše klienty. Společnost Dimension Data sama používá videokonferencí ke snížení cestovních nákladů. Jen v roce 2009 klesly cestovní náklady našeho vedení o 20%, aniž by se snížil důležitý kontakt tváří v tvář, který je nezbytný pro úspěšné vedení,“ říká E. Reinecke.

„V loňském roce jsme zaznamenali silný růst poptávky na videokonferenční řešení a vzhledem k uvedeným úsporám na cestovních nákladech tento zájem sílí i v letošním roce,“ říká Jindřich Rädisch, Country Manager ze společnosti Dimension Data Czech Republic. „Pro klienty je to rozhodně dobrá zpráva, spojení dvou hlavních výrobců jim poskytuje dlouhodobější jistotu a odstraní vzájemné konflikty. Také to usnadní interoperabilitu a integraci různých komunikačních systémů a umožní nasazení více komunikačních kanálů. Hladce integrovaný hlas, data a video jsou cíle každé společnosti,“ dodává J. Rädisch.

 

„Podle analytické zprávy společnosti Cisco - Visual Networking Index Forecast and Methodology 2008-2013 - bude do roku 2013 až 90 % veškerého spotřebitelského provozu tvořit video komunikace různých forem (TV, video na požádání, Internet, a peer to peer (P2P)). Během pěti let bude samotné internetové video představovat více než 60 % veškerého provozu. Předpovědi jsou velmi reálné, jelikož už nyní zde jsou videokomunikační řešení pro každého, pro notebook, pro desktop i do zasedací místnosti,“ dodává E. Reinecke.





Komentáře