Cleverlance dodala řešení pro Servis24 České spořitelny

Společnost Cleverlance vyvinula pro Českou spořitelnu systémové řešení umožňující jejím klientům využívat telefony iPhone pro realizaci bankovních operací.

Cleverlance dodala řešení pro Servis24 České spořitelny


Aplikace dále umožňuje získávání informací o bance, jako jsou polohy bankomatů a poboček, navigace k nim či otevírací doba poboček. Součástí řešení a současně jeho novinkou je funkce Složenka, díky které mohou zákazníci České spořitelny platit složenky pomocí aplikace. Tato funkce je možná prostřednictvím skenování, díky němuž se číselné údaje na složence během okamžiku samy převedou do platebního příkazu.

Aplikace Cleverlance podle tiskového vyjádření prošla přísnými interními i externími bezpečnostními testy a splňuje  kritéria, která na bezpečnost bankovních aplikací klade Česká spořitelna. Pro uživatele je aplikace k dispozici na distribučním portále iTunes.

Řešení pro Českou spořitelnu je dalším z řady aplikací pro smartphone platformy, která již Cleverlance nasadila u svých zákazníků z řad korporací v odvětví bankovnictví, telekomunikací a průmyslu. Patří mezi ně smartphone banking pro Komerční banku, mobilní verze zákaznického portálu a nativní aplikace pro podporu mobilního bankovnictví ve společnosti GE Money nebo řešení Right Time pro Slovak Telekom a Impromat.


Úvodní foto: © vichie81 - Fotolia.com




Komentáře