Cleverlance po 11 letech mění logo i firemní strategii

Česká softwarová společnost Cleverlance mění po 11 letech svého působení na trhu design a firemní strategii.

Cleverlance po 11 letech mění logo i firemní strategii


Počínaje říjnem letošního roku představila nové logo i firemní barvy a spustila nové webové stránky. Novou firemní barvou Cleverlance se stala fialová, a nahradila tak více než dekádu dominující oranžovou. Zmodernizované, odlehčené logo je doprovázeno sloganem CREATE IT. „IT“ přitom může být zkratkou pro informační technologie nebo "to", čím se firmy ve svém podnikání zabývají a co je nutné vždy znovu vytvářet a obnovovat. Společnost nyní svou pozornost zaměřuje na vývoj nových a rozvoj stávajících produktů a do roku 2013 má za cíl zvýšit podíl produktového portfolia jako reakci na požadavky trhu.

„Cílem rebrandingu je kromě vytvoření nového obchodního modelu také modernizace designu, celkové oživení firemní podoby a svěží styl pro další etapu naší existence,“ uvedl Marek Jirsa, marketingový ředitel Cleverlance.





Komentáře