Dassault Systèmes kupuje Netvibes a představuje novou strategii „3D Experience“

Společnost Dassault Systèmes představila novou strategii vycházející z „3D zkušenostní” platformy 3D Experience.

Dassault Systèmes kupuje Netvibes a představuje novou strategii „3D Experience“


3D Experience platforma podle tiskového vyjádření společnosti mění „způsoby inovace”, protože propojuje projektanty a designéry, konstruktéry, marketingové manažery i zákazníky v rámci podniku založeného na sociálních sítích – „social enterprise“. 3D zkušenost údajně umožňuje všem zúčastněným stranám přímo se podílet se na inovačních procesech a zvyšuje tak hodnotu výrobku pro koncového zákazníka.

Vedle řešení 3DSwym a Exalead Dassault Systèmes posílil portfolio sociálních aplikací akvizicí společnosti Netvibes. Netvibes je internetová platforma, která umožňuje vytvářet personalizované dashboards pro montioring v reálném čase, analytické nástroje, sdílení znalostí a podporu rozhodování. Mezi jejími zákazníky jsou firmy jako Coca-Cola Company nebo Universal McCann. Součástí nové strategie je také změna korporádní identity.


Úvodní foto: © vichie81 - Fotolia.com




Komentáře