Datamonitor zařadil Genesys mezi doporučované dodavatele IP řešení pro kontaktní centra

Analytická společnost Datamonitor vydala studii nazvanou Jak se správně rozhodnout – výběr dodavatele IP kontaktního centra („Decision Matrix – Selecting an IP Contact Center Vendor“).

Datamonitor zařadil Genesys mezi doporučované  dodavatele IP řešení pro kontaktní centra


Studie nabízí srovnávací analýzu předních výrobců IP řešení pro kontaktní centra. Produkt firmy Alcatel-Lucent a její dceřiné společnosti Genesys Telecommunications Laboratories se dostal na seznam pouhých dvou řešení, která Datamonitor doporučuje při výběru zvážit.

 

Datamonitor chválí inovace a technologické zázemí

„Velmi dobré hodnocení v analýze Decision Matrix dokazuje, že společnosti Alcatel-Lucent a Genesys vytvářejí unifikované inovace. Produkt těchto společností představuje vhodné řešení pro širokou škálu firem – od těch velmi malých až po ty opravdu velké,“ řekl Ian Jacobs, senior analytik společnosti Datamonitor a autor zprávy Decision Matrix. „Toto dalekosáhlé pokrytí, v kombinaci s výtečným technickým hodnocením funkcí a vlastností řešení, jeho spolehlivost, škálovatelnost a vývojová strategie učinily Alcatel-Lucent/Genesys jasnou volbou pro zařazení do seznamu doporučovaných produktů.“

Analýza Datamonitoru hodnotila jednotlivá řešení IP kontaktních center v několika kategoriích. Produktová sada Alcatel-Lucent/Genesys získala nejvyšší skóre v kategorii posuzující technologickou stránku. Nejlépe hodnoceny byly zejména funkce a vlastnosti řešení, jeho spolehlivost a škálovatelnost.

 

IP call centra postupně nahradí starší technologie

Lídři trhu, kteří kladou důraz na péči o zákazníky, postupně investují do nových IP systémů pro kontaktní centra. Jedině tak mohou dále zlepšovat úroveň péče o zákazníky. Tyto novější systémy nabízejí pokročilé funkce a nesrovnatelně vyšší uživatelský komfort než starší systémy postavené na platformě TDM (Time Division Multiplexing). V důsledku společnosti zjišťují, že jim IP systémy call center pomáhají nejen ušetřit, ale rovněž výrazně zvýšit úroveň péče o zákazníky.





Komentáře