Dimension Data nabízí řízené služby pro vizuální komunikaci

Rostoucí zájem organizací o vizuální komunikaci urychluje snahy o propojení různých prostředí, jako jsou například podnikové kanceláře, mobilní uživatelé, obchodní partneři a samozřejmě zákazníci.

Dimension Data nabízí řízené služby pro vizuální komunikaci


„Jestliže video nepracuje v rámci toho, co nazýváme „zlaté dvě minuty“, ať už jde o problémy technologie, nízkou kvalitu hovorů, neznalost uživatele nebo neřešenou technickou chybu, zaměstnanci pravděpodobně zvolí alternativní metodu komunikace. Tou nejspíše bude telefon. Další pokus o videokomunikaci již velmi pravděpodobně neuskuteční. A jestliže videohovory nebudou využívat zaměstnanci, neučiní tak ani jejich kolegové nebo zákazníci. V důsledku podnik jako celek nebude využívat výhody, pro které si videotechnologii zakoupil,“ říká Zbyszek Lugsch, Sales and Solutions Director ze společnosti Dimension Data Czech Republic

Řízené služby pro vizuální komunikaci společnosti Dimension Data představují globální službu pro správu videa, zaměřenou na maximalizaci přijetí systémů vizuální komunikace ze strany uživatelů a na návratnost investic.

Společnost Dimension Data provedla výzkum mezi 809 americkými respondenty z řad podniků, přičemž zjistila, že 66,6 procent organizací volí ke správě videa řešení on-premise (uvnitř podniku), 18,9 procenta využívá hostovaná řešení a 14,6 procenta vlastní celou on-premise platformu.

Mnoho organizací investuje do vizuální komunikace bez příslušného strategického plánu. 49 procent dotázaných firem uvedlo, že nemá žádný plán, 41 procent plánem disponuje a zbývajících 10 procent prozkoumalo možnost nasazení videa v rámci sjednocené komunikace.

Jakým výzvám čelí organizace, které implementovaly vizuální komunikaci? 57 procent respondentů uvedlo „náklady“, 55,7 procenta „rozpočet“, 43,5 procenta „přijetí uživateli“ a 62,5 procenta „širokopásmové připojení“. Mezi další výzvy patřily podpora ze strany vedení firmy (27,1 %), IT podpora (20,1 %) a připravenost sítě (36,7 %).

„V posledních 18 měsících jsme viděli dramatický nárůst zájmu v oblasti videa. Mnoho našich klientů přehodnocuje své videostrategie a začíná plánovat nasazení velkých vizuálně-komunikačních strategií. Současně preferují pouze jednoho poskytovatele, který celkově zastřeší jejich potřeby v této oblasti,” dodává Zbyszek Lugsch.

Videokonferenční služby společnosti Dimension Data jsou primárně zacíleny na nadnárodní a globální podniky, z nichž 79 procent figuruje v žebříčku Global Fortune 100 a 60 procent v Global Fortune 500. Služby nejsou výslovně určeny malým a středním podnikům.

Organizace, které chtějí využívat řízené videokonferenční služby, mohou očekávat následující přínosy:

-    Soustředění na klíčové technologie: Ve většině organizací není vizuální komunikace považována za kritickou technologii. Přechod na řízené služby umožní podnikovým IT oddělením, aby se soustředila na kritické technologie a správu vizuální komunikace předala za výhodných podmínek třetí straně.
-    Snížení provozních nákladů: Přechod na řízené služby snižuje požadavky na nábor, školení, řízení a udržení specialistů na vizuální komunikaci.
-    Odstranění nákladových bariér: Zprovoznění infrastruktury vizuální komunikace je nákladné. Řízené služby představují nízkonákladový předpoklad pro přijetí vizuální komunikace. Navíc poskytují přístup k plné funkcionalitě, přičemž zákazník platí pouze za to, co spotřebuje.
-    Zdokonalení zkušeností uživatelů: Uživatelé tradičně považují vizuální komunikaci za nespolehlivou a náročnou na použití. Řízené služby zapojují zkušenosti poskytovatele, aby zajistily všechny aspekty spolehlivosti a snadnost použití. Ta je optimalizována s pomocí Virtual Network Operations Centre.

Budoucnost videa

V následujících letech lze podle Dimension Data očekávat velký rozvoj vzdálené správy videa. Objeví se rovněž více komplexních komerčních modelů, z nichž si zákazníci budou vybírat a hledat ty nejvhodnější z pohledu spotřeby, resp. příjmu služeb. Můžeme sledovat zásadní posun ve způsobu, jakým podniky nasazují vizuální komunikaci. To mimo jiné znamená, že zkušenost, kterou zákazník požaduje, se rovněž významově posouvá.





Komentáře