Forrester Research: Genesys vede v oblasti samoobslužných IVR call center

Analytická společnost Forrester Research vypracovala studii, v níž hodnotí osm technologických řešení automatizované obsluhy zákazníků – takzvané hlasové samoobsluhy (Interactive Voice Response - IVR) a hlasové portály (Voice Portals - VP).

Forrester Research: Genesys vede v oblasti samoobslužných IVR call center


Jde o klíčové technologie využívané v oblasti péče o zákazníky prostřednictvím firemních call center. Analýza s názvem The Forrester Wave: Premise-Based IVR/Voice Portals, Q2 2009 označuje společnost Genesys, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, coby lídra v oblasti technologických řešení IVR systémů a hlasových portálů.

 

Analytici Forrester Research uvádějí, že samoobslužné řešení Genesys Voice Platform verze 8.0 „...vede co do vlastností a funkčnosti. Genesys již nabízí to, co druzí teprve mají v plánu. Firma Genesys nabízí rozsáhlé využití aplikací Web 2.0 a je lídrem v oblasti poskytování multikanálové podpory zákazníků – prostřednictvím webu, video hovorů, textových zpráv a e-mailu. Její otevřená a vysoce škálovatelná platforma podporuje všechny platformy ústředen pro automatickou distribuci hovorů i samoobslužné systémy provozované prostřednictvím libovolného média.“

Společnost Genesys obdržela nejvyšší hodnocení v každé ze tří hlavních kategorií: Současná nabídka, Strategie a Viditelnost na trhu. Krom toho Genesys dosáhla nejvyššího skóre také v šesti z osmi zkoumaných podkategorií: Platforma a architektura, Podporované funkce, Podporované standardy, Správa platformy, Produktové služby, Instalovaná báze produktů. Forrester Research hodnotil technologická řešení v 52 kritériích.

Z produktových lídrů zmiňovaných v analýze Forrester Wave je Genesys jedinou společností, která je zaměřena na plně softwarovou platformu. Ta je postavena na otevřených standardech, a nevyžaduje proto nákup speciálního proprietárního hardwaru.





Komentáře