GE Money Bank komunikuje přes Facebook a Twitter

GE Money Bank se svými zákazníky od začátku února aktivně komunikuje prostřednictvím komunitních webových stránek Facebook a Twitter.

GE Money Bank komunikuje přes Facebook a Twitter


Hlavním záměrem banky je být tam, kde jsou její klienti, pravidelně je informovat o novinkách v GE Money Bank a efektivní cestou s nimi vést interaktivní dialog. Během necelých dvou týdnů od chvíle, kdy banka zpřístupnila svůj profil na Facebooku veřejnosti, získala již přes 7000 fanoušků.

„Profily na Facebooku a na Twitteru jsme spustili především proto, abychom mohli s našimi zákazníky vést rychlý dialog. Kromě nejaktuálnějších informací týkající se banky budeme na Facebooku i pravidelně odpovídat na dotazy fanoušků. Twitter pak bude sloužit jako doprovodný nástroj pro kratší oznámení,“ řekl Jan Vyšehradský, manažer komunikace GE Money Bank. „Naše stránky na Facebooku zatím doprovází velký úspěch. Profil jsme veřejnosti zpřístupnili teprve v pátek 12. února a od té doby jsme získali již více než 7000 fanoušků, čímž se GE Money Bank stala nejoblíbenější českou bankou na sociálních sítích,“ dodal Jan Vyšehradský.

Na nových stránkách GE Money Bank na Facebooku (http://facebook.com/gemoney.cz) mohou zákazníci očekávat aktuální informace o bance, jejích akčních nabídkách a všem, co se banky týká. Součástí komunikace na Facebooku budou i odpovědi na dotazy fanoušků. Profil na Twitteru (http://twitter.com/GE_Moneybank) pak bude sloužit jako doprovodný kanál určený pro stručná sdělení o maximální délce 140 znaků.





Komentáře