HP dodalo řešení pro analýzu mobilní sítě společnosti Telefónica

Telefónica používá komplexní řešení HP Customer Experience Assurance (CEA), určené pro analýzu mobilní sítě a sledování spokojenosti zákazníků, aby zvýšila nabídku služeb i kvalitu mobilního připojení, snížila počet výpadků sítě a optimalizovala náklady.

HP dodalo řešení pro analýzu mobilní sítě společnosti Telefónica


V roce 2011 odstartovala Telefónica procesy, jejichž cílem bylo rychlejší a efektivnější řešení problémů se sítí a kvalitou služeb. Základní problém představovala správa obrovských objemů dat z různých zdrojů, včetně systémů pro podporu provozu (operations support systems, OSS), rozsáhlých analýz systému a síťových komponent. Telefónica potřebovala nástroj pro práci se sítí a její podrobnou analýzu, který by vycházel z požadavků zákazníků, byl škálovatelný a snadno použitelný. Jako řešení vybrala Telefónica systém HP CEA.

Díky komplexním přehledům o jednotlivých zákaznících s řadou možných statistických pohledů, které se zaměřují na využívání mobilní sítě, služeb a analýzu spokojenosti zákazníků, nyní dokážou provozní a vývojové týmy společnosti Telefónica vytvářet systémy zajišťující nepřetržitou dostupnost služeb. Řešení CEA rovněž podle tiskového prohlášení společnosti HP umožňuje společnosti Telefónica snížit celkové IT náklady – dokáže lépe využít a propojit stávající nástroje.


Úvodní foto: © Butch - Fotolia.com




Komentáře