Infor inovoval své CRM řešení Epiphany

Společnost Infor představila vylepšenou verzi svého podnikového řešení Infor CRM Epiphany Outbound Marketing.

Infor inovoval své CRM řešení Epiphany


Nová verze produktu, kterou již používá 13 předních společností včetně Pier 1 k získání zpětné vazby od zákazníků, zahrnuje přes 39 inovací, jejichž cílem je integrovat marketing, prodej a služby a tím optimalizovat vztahy se zákazníky.

 

Novinky

  • Infor CRM Epiphany je řešení, které pomáhá firmám provozovat kampaně v souladu s preferencemi zákazníka, úzce integrovat marketing napříč příchozími i odchozími komunikačními kanály, zvýšit produktivitu prodeje hlubším pochopením zákazníků, efektivněji řídit marketingové a prodejní zdroje a změnit kontaktní centra na zdroje zisku.
  • Nová verze Infor CRM Epiphany Outbound Marketing obsahuje modul External Data Access (externí přístup k datům), díky němuž mohou uživatelé provozovat kampaně v reálném čase, zvyšovat flexibilitu při jejich vytváření a využívat informace získané z celé organizace.
  • Vylepšení řešení v oblasti vnějšího marketingu umožňuje lepší opakovanou použitelnost informací, což se pozitivně projevuje na rychlosti a flexibilitě při vytváření a vedení kampaní.
  • Nová funkcionalita pro e-mail marketing zvyšuje úroveň flexibility a personalizace, takže pracovníci marketingu mohou vytvářet sofistikovanější a relevantnější e-mailové kampaně.

 





    Komentáře