Infor zahájil akvizici produktové řady Single Source Systems

Akvizice produktové řady Single Source Systems nabídne řízení servisních služeb podnikům, které vyrábějí, instalují a servisují komplexní produkty či zařízení.

Infor zahájil akvizici produktové řady Single Source Systems


Společnost Infor ohlásila akvizici nové produktové řady společnosti Single Source Systems, partnera Infor a jednoho z předních dodavatelů řešení pro řízení servisních služeb. Získaná produktová řada zahrnuje řešení Service Management Plus (SM-Plus), SM-Plus Mobile a Workbench Suite. Začlenění těchto produktů do nabídky řešení Infor pomůže podnikům především z řad dealerů, distributorů a výrobců prostřednictvím přímého vztahu se společností Infor a těsného spojení produktů Single Source a Infor.

Novinky

•    Infor získal novou, komplementární produktovou řadu od společnosti Single Source Systems, partnera Infor a předního dodavatele řešení pro řízení služeb:

o    SM-Plus – umožňuje společnostem poskytujícím servisní služby vyrábět, distribuovat a servisovat komplexní a nákladná zařízení a zároveň řídit celý servisní cyklus daného zařízení.

o    SM-Plus Mobile – dovoluje technickým pracovníkům v terénu využívat notebooky či další mobilní zařízení ke vzdálenému přístupu ke kritickým informacím typu konfigurace zařízení, historie incidentů, historie servisních zásahů, stavu servisních smluv a dostupných náhradních dílů.

o    Workbench Suite – dovoluje uživatelům konsolidovat na rolích postavené obrazovky, výkonnostní metriky, navigační zástupce, průvodce procesními postupy a pokročilé vyhledávací/reportovací nástroje do jednoho snadno dostupného úložiště.

•    Po dokončení akvizice Infor plánuje integraci těchto aplikací s platformami Infor, což zákazníkům poskytne hlubší synergii mezi produktovou řadou Single Source a existujícími produktovými nabídkami Infor. Některé z produktů řady SM-Plus byly specificky navrženy pro práci s řešení Infor10 ERP Business (SyteLine) a byly vyvinuty s využitím vývojářské sady nástrojů Mongoose firmy Infor.

•    Zákazníci rovněž budou moci využít centrální podpory od jednoho dodavatele, což zkrátí kritickou dobu reakce a zefektivní přístup k produktové podpoře.


Úvodní foto: © rubysoho - Fotolia.com




Komentáře