Integoo uvádí systém pro analýzu chování zákazníků obchodních center

Společnost Integoo začala na českém trhu představovat produkt, který umožní manažerům obchodních center a supermarketů statisticky vyhodnocovat chování zákazníků na základě analýzy záběrů bezpečnostních kamer.

Integoo uvádí systém pro analýzu chování zákazníků obchodních center


Budou tak schopni rozmístit personál přesně tam, kde jej zákazníci nejvíce potřebují a zároveň lépe měřit vztah mezi umístěním zboží, atraktivitou designu a počtem prodejů.

Jedná se o systém Nextiva Retail Traffic Analysis americké společnosti Verint, v současné době jediný produkt na globálním trhu, který je schopen nabídnout srovnatelné funkce v rámci snadno ovladatelné komerční aplikace.  Technologie společnosti Verint dokáže automaticky rozeznat člověka v nepřehledném obraze a registrovat jeho chování, i pokud je částečně skryt za nákupním regálem.

Systém Nextiva Retail Traffic Analysis neukládá žádné informace, které by mohly sloužit k identifikaci konkrétního zákazníka. Řešení je určeno pro velké obchodní řetězce, supermarkety a nákupní centra. Jedinou podmínkou nasazení je, aby objekt byl vybaven bezpečnostními kamerami.





Komentáře