Jak budou online vydavatelé bojovat s reklamní krizí? Většími bannery!

Asociace online vydavatelů (Online Publishers Association) zveřejnila v tiskovém prohlášení doporučení na zavedení nových online reklamních formátů.

Jak budou online vydavatelé bojovat s reklamní krizí? Většími bannery!


Nové online reklamní formáty mají být podle asociace následující:

1) Fixed Panel (336px x 860px) - reklamní banner jezdí po stránce nahoru a dolů s tím, jak uživatel stránku posouvá
2) XXL Box (468px x 648px) - nový reklamní formát pro video reklamy
3) Pushdown (970px x 418px) - banner se otevře dole na stránce a následně odjede směrem nahoru

OPA tento krok doprovází hesly o “stimulaci renesance kreativní bannerové reklamy” a “nutnosti lepší integrace reklamních sdělení”.

Nové reklamní formáty budou testovat přední členové OPA jako: Bloomberg, BusinessWeek, CBS, CNN, ESPN, Forbes.com, The New York Times, USA Today a další.

Celou zprávu si můžete přečíst na webu Online Publishers Association





Komentáře