Kampaň „Lítej v tom se mnou“ byla spuštěna

Společnost GO parking, nabízející maximálně komfortní, cenově příznivé parkování v bezprostřední blízkosti letiště, spouští kampaň „Lítej v tom se mnou“.

Kampaň „Lítej v tom se mnou“ byla spuštěna


Pravidla hry jsou velice jednoduchá. Stačí být na Facebooku nebo mít email. Díky těmto nástrojům se může hráč zapojit do hry. Cílem hry je najít způsob, jak s 350 Kč v kapse bezpečně stihnout letadlo, a následně zapojit do hry co nejvíce svých známých. Za každého pozvaného, kdo si odkaz se soutěží otevře, získává hráč 1 bod. V případě, že se známý hráče také aktivně zapojí do hry, hráč získává dalších 10% ze všech kontaktů, které jeho přítel přivedl.

„Hrou vás provede moderátor Kazma, který hráčům vysvětlí, o co se hraje a jak“ uvádí Karin Ruszová, marketingová manažerka GO parking.

Po celou dobu soutěže uvidí hráči pouze počet bodů, které sami získali, případně body jejich přátel na Facebooku. Soutěž poběží 3 týdny a zhruba 5 dnů před ukončením bude zveřejněn žebříček nejlepších hráčů. „Každý hráč tak bude mít možnost dohnat bodový rozdíl a pokusit se získat ještě vyšší počet bodů. Protože vyhrává pouze jeden,“ upřesňuje Karin Ruszová.

 

O co se bude hrát?

Podstatou úspěchu soutěží je bezesporu zábavná náplň a velice atraktivní cena.

Výhrou v kampani „Lítej v tom se mnou!“ je jednodenní výlet do vybrané evropské destinace a to soukromým letadlem speciálně najatým na tuto akci. Na jednodenní výlet s sebou výherce vezme až 5 svých kamarádů. Na tuto cestu dostane skupina kapesné ve výši 50.000,- Kč!

Více na www.litejvtomsemnou.cz a www.goparking.cz





Komentáře