Karat Konference letos přilákala rekordní počet účastníků

Ve čtvrtek 17. 6. 2010 proběhlo v kongresovém centru hotelu Holiday Inn Brno tradiční setkání uživatelů informačního systému Karat, letos poprvé pod názvem Karat Konference 2010, jehož hlavním cílem byla prezentace nové verze a také směru, kterým se bude vývoj Karatu v nadcházejících letech ubírat.

Karat Konference letos přilákala rekordní počet účastníků


Na konferenci bylo mimo jiné prezentováno:

-       napojení IS Karat na datové schránky a datový trezor,

-       elektronická komunikace prostřednictvím podepsaných souborů (PDF, ISDOC),

-       elektronická komunikace s FÚ,

-       možnosti otevřených překladových slovníků IS Karat,

-       projektové řízení prostřednictvím IS Karat,

-       propojení IS Karat s podnikovými portály (ukázky z realizovaných projektů),

-       napojení IS Karat na externí zařízení (Data Collection Application Karat),

-       napojení na insolvenční rejstřík,

-       řešení e-shopu s on-line propojením na IS Karat s příklady z praxe,

-       nové možnosti kalkulace zakázek a jejich řízení,

-       praktické využití modulů Servis, Půjčovna a Reklamace.

 

Letošního setkání se zúčastnilo více jak 150 zástupců uživatelů informačního systému Karat.

„Velmi mě těší, že si uživatelé informačního systému Karat stále více uvědomují, že právě informace a tedy informační systém je jedním z hlavních nositelů přidané hodnoty celé společnosti a významně napomáhá zajištění konkurenceschopnosti na dnešním trhu. Neodpustím si v této souvislosti jednu klasickou větu: ,Bez informací bychom nebyli.‘ A právě v dnešní době tento slogan nabývá stále více na svém významu. Z osobních rozhovorů s mnohými zákazníky mám potvrzeno, že účast na konferenci považují za velmi přínosnou a velmi kladně také hodnotí tematický obsah celé konference,“ říká Marcel Herman, Servis Director Karat Software.





Komentáře