Konference Web Analytics poradí, jak porozumět statistikám

Na konci května se v Praze uskuteční již v pořadí třetí odborná konference konzultačního centra Dobrý web, tentokrát na téma Web Analytics. Program konference přinese účastníkům pohled na málo známé možnosti vyhodnocování vlivu reklamních aktivit na firemní web, či informace k výběru vhodných metrik a jejich správné interpretaci.

Konference Web Analytics poradí, jak porozumět statistikám


Ve čtvrtek 28. května 2009 od 9 hodin se v Konferenčním centru City v Praze uskuteční již třetí ročník odborné konference konzultačního centra Dobrý web, která je určena pro marketingové ředitele a specialisty, správce reklamních kampaní a všechny, kdo se zajímají o možnosti internetového marketingu a především vyhodnocování efektivity jeho nástrojů. Hlavním tématem celodenní konference je tentokrát Web Analytics – statistiky webu a jejich vyhodnocování (http://konference.dobryweb.cz/).

„Celodenní program je sestaven tak, aby všem účastníkům poskytl praktické rady, tipy a návody, jak maximálně využívat potenciálu, který skrývají statistiky webu a další analytické nástroje. Cílem je pomoci účastníkům konference přesněji a důsledněji vyhodnocovat návratnost investic do webu a on-line i off-line reklamních kampaní. Věříme, že velkým lákadlem budou také zahraniční řečníci – Pere Rovira ze Španělska bude hovořit o měkkých metrikách a Johannes Oppermann z rakouské pobočky společnosti Google se zaměří na celkové pojetí webové analytiky,“ upozorňuje na tipy v programu vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím internetového formuláře na webu konference.

z programu konference:

  • Megatrendy webové analytiky - multichannel tracking, behaviorální segmentace
  • Jaké zvolit KPI pro netransakční web
  • Srovnání analytických nástrojů
  • KPI pro reklamní kampaně dle životního cyklu produktu
  • Vytváření efektivních e-mailingů podle výsledků měření
  • Analýza chování návštěvníků webu

Aktuální informace a zajímavosti z přípravy konference jsou dostupné i v rámci sociální sítě Twitter.com (http://twitter.com/KonferenceWA).

Za řečnický pult se postaví zkušení specialisté na webové analýzy a zástupci řady společností, které se v oblasti online marketingu úspěšně pohybují. Svůj příspěvek přednese například Milan Kryl (LMC), Vladislav Bureš (Proximity), Roman Appeltauer (Vodafone), Jakub Mach (MicroMedia) nebo Vít Smékal (OMD). K programu přispějí i konzultanti Martin Kopta a Pavel Jašek (Dobrý web).

Pořadatelem konference je konzultační centrum Dobrý web, mediálním partnerem pak CIO Business World.cz.





Komentáře