Mobile Tech 2014: České firmy podceňují obchodní potenciál mobilních aplikací

Společnost Cleverlance uveřejňuje závěry konference Mobile Tech 2014, která byla zaměřená na identifikaci a využití obchodních příležitostí spojených s implementací mobilních technologií.

Mobile Tech 2014: České firmy podceňují obchodní potenciál mobilních aplikací


Konference přinesla odpovědi nejen na to, jak ve firmách efektivně používat mobilní aplikace v chytrých telefonech a tabletech formou nového prodejního kanálu a zvýšit tak firemní profit, ale i jak tato mobilní řešení nabídnout svým klientům v podobě tzv. self-service aplikací.

„Někteří z našich klientů stále nedocenili možnosti využívání mobilních technologií k navýšení zisků své firmy. Přitom poslední údaje mobilních operátorů hovoří o 2,5 milionu lidí v České republice, kteří dennodenně využívají mobilní internet. Jedna třetina z nich vlastní chytrý telefon či tablet. Mobilní technologie jsou přitom nejrychleji rostoucím trhem, proto by firmy neměly tento obchodní potenciál podceňovat“, říká Jiří Voldán, ředitel Cleverlance pro oblast průmyslových a obchodních společností, pojišťoven a veřejné správy.

Účastníci konference se shodli na tom, že úspěšná firma musí poskytovat takové služby, které ji bude konkurence závidět, zároveň musí umět bezvadně komunikovat s klienty, nabídnout jim atraktivní mobilní aplikace i komplexní služby, které individuálně přizpůsobí znalostem a aktuálním potřebám svého zákazníka.


Úvodní foto: © nadger - Fotolia.com




Komentáře