Luceo, výrobce nábytkových polotovarů, nasazuje Byznys ERP

Dodavatel nábytkových polotovarů, společnost Luceo, se kvůli zkvalitnění obchodních činností, vyhodnocování efektivity práce se zákazníkem a měření výkonu svých obchodníků rozhodla zavést podnikový informační systém Byznys ERP od společnosti JKR.

Luceo, výrobce nábytkových polotovarů, nasazuje Byznys ERP


Jako reakci na rostoucí konkurenci kladla společnost Luceo stále větší důraz na vylepšování zákaznického komfortu, a to zejména prostřednictvím nasazování nástrojů pro on-line komunikaci s partnery. Od roku 2008 proto začala používat vlastní objednávkový systém Online724 pro objednávání atypického sortimentu nábytkových dvířek. Mezi další  pomocníky zkvalitňující komunikaci se zákazníky patřil kalkulátor pro vizualizaci a objednávání posuvných dveří i samostatného kráceného kování, kusový e-shop a unikátní objednávkový systému Litedoor pro významné smluvní prodejce.

Zlepšování zákaznického servisu a služeb nakonec vedly společnost Luceo k rozhodnutí zavést nový informační systém a nahradit jím veškerá samostatná softwarová řešení používaná ve skladech, obchodě a při evidenci objednávek. Hlavním cílem nasazení ERP systému bylo především propojení on-line nástrojů na webu s centrálním systémem, vytvoření nového e-shopu, zkvalitnění obchodních činností, jednoduché vyhodnocování efektivity práce se zákazníkem a zavedení měření výkonu obchodníků.

Samotnému nasazení systému Byznys ERP předcházela předimplementační příprava. Významná část analýzy byla věnována řízení obchodních činností, skladovému hospodářství a nákupu zboží i materiálu pro výrobu. Další důležitou oblastí bylo propojení s externími aplikacemi na internetu.

Po schválení předimplementační přípravy došlo k zahájení implementace, v jejímž rámci konzultanti nainstalovali a zprovoznili systém Byznys ERP na připojených stanicích, včetně vzdálené stanice externí účetní firmy. Důležitou etapou Implementace se stala příprava a otestování komunikace s externími aplikacemi, následována zaškolením uživatelů a customizací systému podle požadavků konkrétních uživatelů.

Mezi přínosy nového řešení patří sjednocení systému v rámci celé společnosti, lepší informovanost zaměstnanců, on-line dostupnost obchodních informací, a to i vzdáleně, ochrana firemních dat, optimalizace skladových zásob a zjednodušení vlastní zakázkové výroby. Dále propojení s vlastním e-shopem, online konfigurátory a objednávkovými systémy, návaznost modulu CRM na Outlook, přehledná komunikace se zákazníky, jednoduché vyhodnocení efektivity práce obchodníků, sledování výrobních a ostatních nákladů a výnosů na zakázky a jejich porovnávání s plánem. Velkým přínosem je podle tiskového prohlášení JKR rovněž zjednodušení nákupu příslušenství s ohledem na individuální požadavky zákazníků, on-line práce externí účetní v ERP systému, a v neposlední řadě také přívětivé uživatelské prostředí s možností nastavení systému včetně tiskových výstupů.


Úvodní foto: © Butch - Fotolia.com




Komentáře