Nová verze informačního systému Insolvenční správce 7.0

Dne 2.11.2012 byla uvedena na trh v pořadí již sedmá verze informačního systému pro insolvenční správce.

Nová verze informačního systému Insolvenční správce 7.0


Systém dodávaný jako služba (SaaS) prošel upgrade v noci z 1.11.2012 na 2.11.2012 a přinesl novinku v podobě modulu Organizér. Modul přináší nový způsob organizace insolvenčního řízení, jelikož umožňuje sledovat nejen události a úkoly, které si do systému zadává uživatel, ale automaticky sleduje i takové události, které lze v řízení vzhledem k jeho povaze očekávat. Hlídá tedy i skutečnosti, na které by uživatel mohl zapomenout, což se vzhledem k počtu řízení, jež uživatelé systému spravují, občas mohlo stát.

Modul Organizér přináší také nové řízení úkolů v rámci celého informačního systému. Nově lze úkoly přiřazovat mezi uživateli v dané kanceláři, k úkolům přidělovat podúkoly, a vše označovat termíny splnění. Různé časové pohledy na události a úkoly, včetně nového grafického prostředí, přináší lepší orientaci v činnostech správce i jeho podřízených. Nový modul tak řeší nejen automatickou kontrolu termínů a událostí v insolvenčních případech, ale i kontrolu nad plněním úkolů. V Organizéru jsou propojeny i starší funkce, které tak nyní tvoří ještě více ucelený nástroj pro správu kanceláře insolvenčního správce.

Nová verze 7.0 přinesla i několik dalších vylepšení, jako například abecední řazení dlužníků při zakládání účtu, v generované korespondenci, anebo v inicializaci vytvoření události. V konkurzu usnadní uživatelům práci nové zaokrouhlování na 1 - 6 desetinných míst, anebo možnost vytvoření a úpravy odměny insolvenčního správce v nákladech. Společnost Insolvence 2008 a.s. přichází s vylepšeními nejrozšířenějšího informačního systému pro insolvenční správce pravidelně a díky úzké spolupráci s uživateli, tak neustále přichází s novými inovacemi.


Úvodní foto: © Gina Sanders - Fotolia.com




Komentáře