Oracle Social Relationship Management: Sada pro řízení interakcí v sociálních sítích

Výkonný ředit společnosti Oracle Larry Ellison představil na konferenci Oracle OpenWorld sadu Oracle Social Relationship Management (SRM).

Oracle Social Relationship Management: Sada pro řízení interakcí v sociálních sítích


Jedná se o integrovanou službu, která podnikům umožňuje analyzovat a řídit interakce napříč různými sociálními platformami. Tyto procesy probíhají podle tiskového prohlášení společnosti Oracle v reálném čase a poskytují podnikům celkový pohled na chování spotřebitelů. Pomocí Oracle SRM lze sledovat dění v sociálních sítích, zapojit se do něj, vytvořit si nové obchodní příležitosti a napomáhat prodejům.

Sada Oracle Social Relationship Management je integrována s dalšími podnikovými aplikacemi společnosti Oracle včetně Oracle Fusion Marketing, Oracle Fusion Sales Catalog, Oracle ATG Web Commerce a Oracle Enterprise Resource Planning (ERP). Sociální média mohou díky tomu transformovat i další obchodní procesy. Marketingové týmy dokáží pomocí Oracle SRM integrovat sociální média do svých webových stránek a dalších marketingových nástrojů.


Úvodní foto: © Sergej Khackimullin - Fotolia.com




Komentáře