Po sociálních sítích povolala Telefónica své O2 Guruy také na prodejny

Začátek dubna přinesl do 43 prodejen O2 po celé České republice nové zaměstnance přezdívané O2 Guru, jejichž úkolem je pomoci méně zkušeným uživatelům začít využívat chytré funkce svých smartphonů.

Po sociálních sítích povolala Telefónica své O2 Guruy také na prodejny


Jak ukázaly výsledky průzkumu společnosti Datank, plného potenciálu chytrých telefonů využívá pouze pětina českých uživatelů. Navzdory tomu chytrým telefonem disponuje celých 40 procent respondentů, nejčastěji však svůj smartphone využívají jako kterýkoliv „hloupý telefon“ – k telefonování a posílání SMS zpráv.

A právě to si Telefónica, jak jinak než s vidinou vyšších tržeb (nejen) za datové služby, stanovila za cíl změnit. Vzbudit v zákazních zájem o nové technologie, ukázat, jak jim mohou ulehčit život, předvést telefon, pomoci s nastavením internetu v mobilu, e-mailové schránky či s konfigurací MMS zpráv, by měli tzv. O2 Guruové aneb školení odborníci, kteří se aktuálně nachází na 43 prodejnách O2 po celé ČR.

Další vlna o síle osmdesáti O2 Guruů dorazí začátkem května, a to na všechny značkové a vybrané franšízové prodejny O2. Schůzku s O2 Guruem si mohou zákazníci předem rezervovat prostřednictvím internetu, nebo zkrátka přijít na prodejnu a domluvit se osobně.

Své služby nabízí O2 Guruové rovněž na sociálních sítích Facebook a Twitter, kde již podle tvrzení operátora zodpověděli na 25 tisíc dotazů. K dispozici jsou rovněž O2 Guru videa, která ukazují, jak nastavit nejpoužívanější služby mobilních technologií.


Úvodní foto: © Sashkin - Fotolia.com




Komentáře