Portál Toshiba Places rozšiřuje Multi Screen Vision společnosti Toshiba

Na veletrhu IFA 2010 v Berlíně společnost Toshiba představuje další zásadní krok v úsilí proměnit svou vizi o využívání více zobrazovacích zařízení (Multi Screen Vision) ve skutečnost.

Portál Toshiba Places rozšiřuje Multi Screen Vision společnosti Toshiba


Až dosud byl důraz kladen na lokální propojování těchto zařízení – například s využitím multimediální aplikace Toshiba Media Controller, která umožňuje snadný přístup a streamování digitálního obsahu z jednoho přístroje do jiného v rámci domácí sítě. Nyní však portál „Toshiba Places“ posouvá Multi Screen Vision dále a rozšiřuje možnosti, díky nimž mohou uživatelé snadno nakupovat a sdílet obsah z internetu – mezi jejich vlastními zařízeními i mezi přáteli a rodinou bez ohledu na to, jak mohou být daleko. Toshiba Places během loňského roku vyvíjela Toshiba France a nyní je připraven k postupnému spouštění s ohledem na rozsah zařízení Toshiba na rostoucím počtu trhů v Evropě, na Středním východě a v Africe.

 

Lidé pro přístup na internet stále více používají různá zařízení. Kromě PC, tabletů a smartphonů mají nyní uživatelé zájem sledovat obsah dostupný na internetu přímo v televizorech: téměř 60 % respondentů průzkumu prováděného ve Francii, Německu a Velké Británii se vyjádřilo, že tato možnost je pro ně důležitá. Toshiba Places představuje portál nabízející internetový obsah a služby, na který mohou uživatelé přistupovat prostřednictvím nejrůznějších zařízení. Přestože má rozhraní portálu na různých přístrojích shodnou podobu a ovládání, je takovým způsobem přizpůsobeno, aby odpovídalo potřebám a možnostem každého druhu těchto zařízení. Například rozhraní pro televizory (nyní přístupné pomocí nového set-top boxu Toshiba) umožňuje snadný přístup a využívání internetového obsahu pomocí dálkového ovladače. Rovněž nabízí možnost současně zobrazovat programového průvodce, nedávno sledované programy a další funkce související s televizním vysíláním, které však ve verzi tohoto rozhraní určené pro počítače nemají význam a nejsou v ní proto zahrnuty.

Po přihlášení do Toshiba Places mohou uživatelé posílat svůj vlastní obsah přímo na cloud prostřednictvím oblíbených webových služeb – například Flickr a DailyMotion ve Francii – přičemž k tomu stačí jediné přihlášení. K tomuto obsahu mohou přistupovat pomocí různých vlastních zařízení jako televizor, notebook nebo tablet. Navíc mohou posílat „pozvánky“ vybraným lidem ze seznamu osobních kontaktů, a ti se mohou k tomuto obsahu rovněž připojit. Díky Toshiba Places mohou zákazníci vytvářet skutečně soukromé sociální sítě.

Portál Toshiba Places obsahuje sekci „Toshiba Market Place“ – nákupní prostor, který uživatelům umožňuje kupovat hudbu, filmy a další služby, jež budou následně okamžitě doručeny v digitální podobě. Nabídka obsahu a aplikací společnosti Toshiba a třetích stran se bude lišit v závislosti na druhu zařízení a zemi zákazníka – výběr bude zahrnovat hudbu, filmy, elektronické knihy, hry, zpravodajství, okamžité zprávy, nabídku softwaru, internetové obchody, záruční služby a mnoho dalšího. Ve Francii společnost Toshiba například vytvořila partnerství s VideoFutur (video na vyžádání), L’Equipe.fr (sportovní zprávy) a PagesJaunes (adresář obchodních firem). Nabídka služeb poskytovaných prostřednictvím portálu Toshiba Places se bude pravidelně rozšiřovat a bude spojovat lokální i nadnárodní partnery.





Komentáře