Přímému prodeji kosmetiky se daří i v krizi

Vyplývá to z hospodářských výsledků společnosti Oriflame ČR za první pololetí roku 2009.

Přímému prodeji kosmetiky se daří i v krizi


V meziročním srovnání stoupl prodej jejích produktů o 13 % a zisk před zdaněním se zvýšil na 36 milionů Kč. Podle generálního ředitele Oriflame ČR Mirka Kopřivy se na tomto výsledku nejvíce podílel prodej přípravků vlasové a tělové kosmetiky.

Nárůst prodeje se projevil ve všech regionech, nejvíce na jihozápadě Čech o 17 %, nejméně na severozápadě o 11 %. Žádný z regionů nezaznamenal oproti loňsku propad. Oriflame ČR proto předpokládá překročení loňského celoročního obratu 1 miliardy Kč minimálně o 11 %.

Dalším významným ukazatelem je podle Mirka Kopřivy stoupající počet kosmetických poradkyň a poradců, kteří prodej a obchodní aktivity pro společnost Oriflame ČR zajišťují. Jejich počet meziročně stoupl z 80 na 90 tisíc.





Komentáře