Ředitelem marketingu České spořitelny je Daniel Šturm

Marketing České spořitelny má nového ředitele. Od 1. února 2010 se ředitelem marketingu stává Daniel Šturm, dosavadní ředitel odboru reklama.

Ředitelem marketingu České spořitelny je Daniel Šturm


Daniel Šturm vyhrál veřejné výběrové řízení na ředitele marketingu a v této pozici nahradí Václava Kubatu, který z banky odešel v srpnu 2009.

 

„Je to pro mne velká výzva a současně radost. Marketing České spořitelny má správný směr. Těším se, že budu moci podpořit banku v její snaze, aby naši klienti ještě lépe rozuměli našim produktům a ještě více je využívali,“ řekl Daniel Šturm, ředitel marketingu České spořitelny.

Daniel Šturm (narozen 1969) pracuje v České spořitelně od dubna 2007, kdy nastoupil na pozici ředitele oddělení reklamy v rámci úseku marketingu. Po odchodu Václava Kubaty byl Daniel Šturm dočasně pověřen vedením marketingu. Do České spořitelny přešel z nakladatelství Stratosféra, kde byl výkonným ředitelem





Komentáře