Ředitelem marketingu GTS Central Europe se stal Miloš Mastník

Společnost GTS Central Europe (GTS) jmenovala na pozici viceprezidenta, ředitele marketingu Miloše Mastníka.

Ředitelem marketingu GTS Central Europe se stal Miloš Mastník


V této pozici bude zodpovědný za řízení marketingové komunikace skupiny GTS, public relations a segmentový marketing.

 

Miloš Mastník má více než desetileté zkušenosti z oboru telekomunikací. Působil v Českém Telecomu, kde zodpovídal za řízení produktů a služeb. V roce 2004 nastoupil do společnosti GTS CZECH, kde měl na starosti produktový marketing, strategii a rozvoj. Od roku 2008 působil jako ředitel divize komerční podpory společnosti GTS Novera se zodpovědností za marketingovou strategii, segmentový marketing, management procesů, PR, podporu prodeje a péči o zákazníky.

V poslední době měl na starosti komplexní řízení projektů GTS s implementací nových obchodních modelů zaměřených na zlepšování a standardizaci celopodnikových procesů vyplývajících z postupné unifikace služeb GTS. Zároveň také koordinuje integrační proces nedávno koupeného rumunského operátora Datek.

Miloš Mastník vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a telekomunikační technologie na Delft University of Technology. Mezinárodní titul Executive MBA získal na University of Pittsburgh.

Miloš Mastník se narodil v Praze v roce 1971, je ženatý a má dvě děti.





Komentáře