Spuštěním B2B webu zdůrazňuje UPC zájem o firemní klientelu

Nový web obsahuje sekce s nabídkou pro všechny typy firem: živnostníky, střední a malé podniky, korporace a velkoobchod.

Spuštěním B2B webu zdůrazňuje UPC zájem o firemní klientelu


UPC Česká republika spustila nový web http://business.upc.cz/, který by měl přispět ke zlepšení služeb firemní klientele. Stránka obsahuje sekce s nabídkou pro živnostníky, střední a malé podniky, korporace a velkoobchod. Kromě komplexní nabídky služeb, vizualizace páteřní sítě, informacích o certifikátech a referencích, obsahuje rovněž kontaktní formulář pro zájemce o služby z řad firem i veřejné správy nebo kontakt na specializované telefonní linky pro tuto klientelu.

UPC se od roku 2009 věnuje budování a rozšiřování B2B (business to business) služeb, které zabezpečuje specializovaná firemní divize. K dispozici má technickou platformu, jež se opírá o vlastní páteřní síť z optických vláken. Síť jen v České republice měří téměř 8000 km a pokrývá přibližně devadesát procent jejího území. Má více než 900 aktivních uzlů POP a připojení do všech národních i mezinárodních telekomunikačních sítí. Její součástí je i datové centrum. Síť je osazena technologiemi WDM, CWDM, GE a SDH a sledována vlastním dohledovým centrem.


Úvodní foto: © Jakub Jirsák - Fotolia.com




Komentáře