U:Fon sloučil marketing a obchod

Společnost MobilKom od 1. ledna 2010 výrazně upravila strukturu svých prodejních kanálů.

U:Fon sloučil marketing a obchod


V této souvislosti dochází rovněž ke sloučení marketingového a obchodního oddělení, které jako marketingová a obchodní ředitelka povede Jana Studničková, dříve zodpovědná za marketing a PR. Dosavadní obchodní ředitel Marek Dvořák ze společnosti odchází.

„Rozhodnutí o změně struktury prodejních kanálů souvisí s naší snahou stát se prvním nízkonákladovým operátorem v ČR,  který na základě nízkých interních nákladů i nákladů na prodej může zákazníkům nabídnout opravdu nejnižší ceny,“ říká Jana Studničková, marketingová a obchodní  ředitelka MobilKomu. „Přestáváme proto masivně využívat externí call centra a  door to door prodejce, zavíráme i čtyři značkové prodejny. Naopak se více zaměříme na prodeje prostřednictvím velko- i maloobchodních partnerů včetně, externích e-shopů a interního call centra a e-shopu. Všechny tyto kanály již U:fon využívá a jsou mnohem efektivnější,“ doplňuje Studničková.





Komentáře