Velmi třpytivý Zlatý středník 2009

Na slavnostním udílení již tradičních cen Zlatý středník pořádaných sdružením PR klub a věnovaných firemním publikacím se jméno Media Factory objevilo hned dvakrát. A to při vyhlašování prvního i druhého místa v kategorii On-line firemní prezentace, kde se umístily prezentace Hypoteční banky a Vodafone ČiliChili.

Velmi třpytivý Zlatý středník 2009


Kategorie zahrnuje výhradně korporátní weby a související on-line prezentace jako Corporate Social Responsibility, tiskové zprávy apod., které podléhají přísnějším kritériím než prezentace produktů či služeb. Dvojnásobný úspěch je o to cennější.

Stříbrná prezentace Hypoteční banky je obhajobou umístění z loňského ročníku. Mezitím však web prošel celkovou změnou, je vystavěn na novém publikačním systému CMS Media Factory, dočkal se nového designu v souladu s celkovou omlazenou komunikací banky, SEO optimalizace a řady dalších úprav. Kontinuální vývoj komunikace banky na internetu se dlouhodobě osvědčil, nejen vzhledem k obchodním výsledkům, ale stejně tak se projevuje v již několik let trvající sérii úspěchů v odborných soutěžích.

Rovněž pozice nejvyšší a skleněná plastika pro vítěze, které putují k Vodafonu za web ČiliChili, navazují na minulé úspěchy. Loňské druhé místo on-line magazínu v kategorii Newsletter se dočkalo poskočení o příčku výše a nyní se ČiliChili vyhřívá na výsluní. Stejně jako Hypoteční banka i web ČiliChili v novém kabátě. Redesign portálu v uplynulém roce vytvořila agentura Media Factory, také na základě zkušeností s předchozí, neméně úspěšnou podobou webu.





Komentáře