Vodafone spouští novou Internetovou samoobsluhu

Zákazníci Vodafonu budou moci od víkendu využívat novou Internetovou samoobsluhu.

Vodafone spouští novou Internetovou samoobsluhu


Vodafone uvádí, že díky celkovému přepracování bude nová Samoobsluha rychlejší, stabilnější a bude poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.

Změny se dotknou následujících oblastí:

•    Přehlednější struktura a nová grafika
•    Vyúčtování a detailní Chytrý přehled
•    Vylepšená sekce “Váš tarif”
•    Jednotný způsob aktivace
•    Kontaktní formulář
•    Nastavení mobilního telefonu
•    Stránka pro správu účtů s více čísly

Zákazníci v nové Samoobsluze uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. K jednotlivým položkám bude k dispozici nápověda,  takže již nebude třeba informace dohledávat jinde. Orientaci v Samoobsluze usnadní i Užitečné odkazy, kde zákazníci naleznou nejpoužívanější položky jako je Chytrý přehled a Vyúčtování, nově s detailním rozpisem dosavadní utracené částky se všemi poplatky a dobropisy. Na stejném místě bude i možnost okamžitě Vyúčtování uhradit. Přehlednější bude také aktivace služeb, a to díky nové funkci Košík.  

„Nová Samoobsluha prošla několika uživatelskými testováními. Stále ale jde o živý systém, s nímž budeme dále pracovat. Proto uvítáme jakoukoliv zpětnou vazbu od zákazníků, kterou se budeme snažit zohlednit v dalších úpravách. Své zkušenosti, názory či dotazy nám mohou zákazníci nově sdělit prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného přímo v Samoobsluze,“ doplnil Peter Baláž z Vodafonu.


Úvodní foto: © pixel_dreams - Fotolia.com




Komentáře