12 způsobů, jak (ne)zpackat své stránky (2.)

Zeptali jsme se webových vývojářů, webdesignérů a expertů na vztahy se zákazníky, jaké jsou největší chyby, které společnosti dělají při přestavbě svých dosavadních stránek nebo tvorbě stránek nových. Přinášíme 12 nejčastějších problémů včetně způsobů jejich prevence a řešení.

12 způsobů, jak (ne)zpackat své stránky (2.)


Předchozí díl

Chyba číslo 5: Fádní a statický obsah

„V dnešní společnosti vyhledávání organizace chtějí a potřebují být nalézány,“ vysvětluje Michael W. Byrnes ze společnosti Byrnes Consulting. „Vyhledávače budou využívat obsah jako nejdůležitější faktor pro řazení webových stránek.“ Takže na vaše stránky musíte často přidávat nový, relevantní a deskriptivní (SEO-optimalizovaný) obsah.

Chyba číslo 6: Chybějící integrace se sociálními médii

Aby byly v dnešním světě řízeném sociálními médii úspěšné, musí společnosti poskytovat na svých stránkách odkazy na svoje „sociálně-mediální“ kanály (například Facebook, Pinterest, Twitter), a to jak na titulní stránce webu, tak na stránkách jednotlivých produktů, respektive všude tam, kde je to vhodné.

„Pokud společnost chce, aby se na její stránky upřela pozornost, musejí mít tyto stránky sociální elementy, a to ať už se jedná o jednoduchý Twitter feed, integraci s Facebookem nebo plně rozvinutou značkovou komunitu s funkcemi integrovanými do obsahových stránek,“ říká Peter Friedman, výkonný ředitel společnosti LiveWorld.

Chyba číslo 7: Používání flashe

„Těžko se věří tomu, že společnosti dnes na svých stránkých stále používají flash,“ říká David Millili, výkonný ředitel firmy Pegasus Solutions zaměřené na vývoj webu. „Flash na stránkách webu prodejen může (a bude) negativně ovlivňovat jejich šance na prodej.

Už z toho důvodu, že flash nebude fungovat na mobilních zařízeních, včetně jakýchkoliv mobilních produktů od Apple,“ dodává. „Zadruhé, obsah ve flashi není registrován vyhledávači, což znamená, že flashové stránky nemůžete jednoduše SEO-optimalizovat tak, jako stránky vytvořené v Javě.“

Chyba číslo 8: Nezahrnutí možnosti přihlášení do e-mailového marketingu na titulní stránku webu

Myslete na všechny ty, kteří zatím nejsou připraveni na stisknutí tlačítka „koupit“, ale líbí se jim, co říkáte, a rádi by se přihlásili do odebírání vašich e-mailových marketingových oběžníků (newsletterů), ale vy prostě tuto možnost na vašich stránkách nenabízíte. E-mailový marketing je jeden z nejlepších marketingových kanálů pro návratnost investic.

Asociace přímého marketingu hodnotí návratnost investic e-mailového marketingu na 40,56 amerických dolarů na každý investovaný dolar. A pokud na svých stránkách nenabízíte možnost, jak svoje potenciální zákazníky do e-mailového marketingu zapojit, pak ztrácíte zákazníky i prodeje.

Pokračování


Úvodní foto: © Julien Eichinger - Fotolia.com




Komentáře