Nástroje pro podnikovou správu sociálních médií: Shoutlet, Bottenlose

Sociální média jsou důležitým faktorem v oblasti marketingu, technické podpory, managementu zákazníků a prodejů. V našem volném seriálu se podívejme na poslední dva nástroje pro správu sociálních médií v podnikové sféře.

Nástroje pro podnikovou správu sociálních médií: Shoutlet, Bottenlose


← Nástroje pro podnikovou správu sociálních médií: UberVU, Salesforce

Shoutlet: Rychlejší příspěvky díky integrované obsahové knihovně

Shoutlet je dalším high-endovým nástrojem, který pomáhá týmům sociálních médií posílat vzkazy do sociálních sítí. Stejně jako většina nástrojů podnikové třídy poskytuje i tento nástroj běžný časový plán příspěvků, schvalování týmem, zadávání úkolů a detailní funkcionalitu reportování, kterou byste očekávali. Jsou tu ale některé klíčové funkce, které jsou nadstavbou základního souboru nástrojů pro správu toků informací na sociálních sítích.

Jednou z nich je integrovaná obsahová knihovna. Ve chvíli, kdy týmy posílají příspěvky, mohou rychle vybrat z archivu log, fotografií či kupónů. Když si člen týmu zvolí obrázek, Shoutlet automaticky určí, jestli tento obrázek bude fungovat na vybrané platformě sociálních médií. Plánovač také dokáže zadržet zveřejnění nového příspěvku, dokud nemá stránka na Facebooku určitý počet „lajků“.

Pokud jde o zprávy, jsou tu k dispozici detailní náhledy, ale také možnosti generování shrnutí pro management, která zobrazí pouze relevantní fakta, jako je počet nových „lajků“ stránky na Facebooku.

Bottlenose Enterprise: Objevujte trendy, porovnávejte kampaně sociálního marketingu

Bottlenose, jeden z nejvíce jedinečných nástrojů sociálních médií pro podniky, který jsme objevili, je spíše nástrojem pro zjišťování nálad a trendů týkajících se určité značky. Používá unikátní „sonarové“ rozhraní, v němž jsou trendová témata zobrazena v kruhovém grafu v reálném čase. Například automobilky zde mohou vyhledávat termíny typu „kombi“, a podívat se rychle na to, jaká témata jsou v souvislosti s tímto termínem aktuálním trendem. Nejdůležitější diskuse, které Bottlenose vyselektuje, budou zobrazeny ve větší velikosti či jasnější barvě.

Unikátní jsou i funkce reportování. Manažery sociálních médií dokážou okolo značky vidět historická data a porovnávat jednotlivé značky – například (když už jsme u těch automobilek) zjistit, v kolika diskusích byly v posledních měsících porovnávány Škoda a Hyundai.

Jedním z nejdůležitějších důvodů pro používání Bottlenose je měření efektivity kampaní na sociálních médiích. Když třeba Acer najal Megan Foxovou, aby v reklamě propagovala nový notebook, mohl použít Bottlenose pro měření diskusí o značce a porovnávání jednoho marketingového „výpadu“ oproti jinému, a to na základě časového rámce a klíčových slov.

Zdroj: IDG News Service


Úvodní foto: © Sergej Khackimullin - Fotolia.com




Komentáře