Mobilní open source CRM na dohled? SugarCRM kupuje Stitch

Stoupající obliba chytrých telefonů ovlivňuje všechny typy softwaru včetně CRM. Společnost SugarCRM, poskytovatel CRM platformy stejného jména, nyní převzala software a programátory firmy Stitch, která vyvinula aplikaci pro iPhone, která funguje jako osobní asistent pro obchodní zástupce – analyzuje jejich elektronickou poštu, kalendář a CRM data a pomáhá efektivněji organizovat čas. Cílem SugarCRM je rozšířit svoji nabídku řešení pro řízení vztahů se zákazníky i do mobilní sféry.

Mobilní open source CRM na dohled? SugarCRM kupuje Stitch


Budoucí verze platformy Sugar CRM budou obohaceny o funkce řešení Stitch, další podrobnosti nejsou známy. Po uzavření transakce však byla aplikace Stitch stažena z nabídky.

Technologie Stitch analyzuje email, kalendář a CRM data a na jejich základě poskytuje obchodníkům personalizovaná doporučení, jak nejefektivněji využít čas. Doporučení se řadí v mobilní aplikaci nebo v prohlížeči Google Chrome s pomocí zásuvného modulu.

Spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Stitch, Somrat Niyogi, již dříve prohlásil, že organizace, které pochopí, jak minimalizovat množství času, který obchodníci stráví administrativními úkony jako je zadávání dat, jsou produktivnější.

Podrobnosti o finančních aspektech transakce nebyly oznámeny, avšak jisté je, že část zaměstnanců společnosti Stitch přechází do SugarCRM. SugarCRM již dnes nabízí mobilní aplikace pro zařízení iPhone, iPad a chytré telefony a tablety se systémem Android. Umožňují zobrazovat kontakty, informace o zákaznících a rozpracované obchodní případy.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte také:
→ Open source CRM: Hra s odkrytými kartami
Fenomén open source, tedy softwaru s veřejným zdrojovým kódem, nabývá na zájmu uživatelů. Nevyhnul se ani takovému segmentu, jako je CRM.

Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.

G+


Úvodní foto: © Mimi Potter - Fotolia.com




Komentáře