LinkedIn Elevate: jak ze zaměstnanců vytvořit stroje na sdílení obsahu (a měřit jejich výkonnost)

LinkedIn tvrdí, že sdílení většího množství obsahu pomáhá zlepšit hospodářské výsledky a nově nabízí placenou aplikaci, která většímu sdílení napomáhá. Nová aplikace Elevate je pokus, jak kvantifikovat aktivitu v sociálních médiích a vyčíslit její případné obchodní přínosy.

LinkedIn Elevate: jak ze zaměstnanců vytvořit stroje na sdílení obsahu (a měřit jejich výkonnost)


Profesionální sociální síť LinkedIn přichází s novou aplikací nazvanou Elevate, jejímž smyslem je usnadnit sdílení firemního obsahu zaměstnanci. S touto novou aplikací mohou firmy svým zaměstnancům nabídnout nepřetržitý proud obsahu, jako jsou články, komentáře a prohlášení, které je možné sdílet online.

LinkedIn zjevně přišel na nápad s aplikací Elevate poté, co se ukázalo, že zhruba 2 % zaměstnanců sdílí obsah generovaný jejich zaměstnavateli  na LinkedInu  - avšak i toto malé procento má na svědomí okolo 20 % průměrného množství interakce jako jsou prokliky, přidání k oblíbeným, komentáře a sdílení.

LinkedIn tvrdí, že pokud někdo v jeho síti nasdílí šest položek obsahu, dosáhne v průměru šesti nových zobrazení profilu a naváže dvě nové spojení. Lidé si také prohlédnou společnost, pro niž dotyčný pracuje a průměrně si šest zájemců prohlédne její nabídku zaměstnání, tři lidé zhlédnou její stránky a získá jednoho následovníka.

Všechna tato interakce se může podle LinkedInu projevit ve vyšší  kvalitě uchazečů o zaměstnání, úspěšnějším marketingu, lepších obchodních příležitostech a prodeji.

Jaký to vše může mít dopad na řadového zaměstnance? Pokud pracujete pro středně velkou společnost, která věří přínos využití sociálních médií, může se stát, že budete mít vedle dalších pracovních úkolů a obchodních cílů stanovené i kvóty na množství sdíleného obsahu.

Aplikace Elevate produkuje nepřetržitý proud spojující doporučení z LinkedIn Pulse a zprávy z Newsle spolu s ručními úpravami.  Obsah lze prozatím sdílet na sítích LinkedIn a Twitter. Aplikace také umožňuje sdílení načasovat na dobu, kdy je nejpravděpodobnější, že mu bude cílové publikum věnovat pozornost. Následně Elevate nabízí analytické funkce pro zkoumání celkového zásahu, oblíbenosti, počtu komentářů a opětovných sdílení i podrobnějších údajů jako následných shlédnutí pracovních nabídek, nových následovníků a vlivu na získání nových obchodních příležitostí a prodej.


Úvodní foto: © Sergej Khackimullin - Fotolia.com




Komentáře