Peter Hudák má nově na starosti řízení obchodu a marketingu společnosti ČD - Telematika

Ve funkci ředitele obchodu a marketingu nahradil Miloše Mastníka, který se po dvouletém působení v ČD - Telematika rozhodl čelit novým profesním výzvám.

Peter Hudák má nově na starosti řízení obchodu a marketingu společnosti ČD - Telematika


Peter Hudák je od 1. října 2016 nově pověřen řízením obchodu a marketingu společnosti ČD - Telematika. Peter Hudák bude mít ve své nové roli na starosti řízení obchodních aktivit celé společnosti, další rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu.

Peter Hudák se v segmentu telekomunikací pohybuje dvě desetiletí. Od jara loňského roku ve společnosti ČD - Telematika zastával pozici vedoucího oddělení Podpora prodeje. Předtím řadu let působil na různých manažerských pozicích v rámci skupiny GTS, a to jak na lokální, tak regionální úrovni. Do GTS přišel díky fúzi se společností Nextra, kde zastával pozici manažera nepřímého prodeje. Svou kariéru odstartoval ve společnosti Eurotel. Je absolventem Žilinské univerzity.

Peter Hudák (51) má již dospělé děti, takže má dostatek času i na své koníčky. Ve volném čase hraje tenis, jezdí na motorce, lyžuje a rád čte knihy.


Úvodní foto: archiv redakce




Komentáře