Galaxy Note7: Konec jednoho „prototypu“

Invoační cyklus elektroniky je tak rychlý, že se nemůžeme spolehnout na to, že výrobky jsou dlouhodobě testovány. Doplatili na to zákazníci, kteří si koupili smartphone Samsung Galaxy Note7; tento model ani po úpravě nezaručuje, že jeho baterie neexploduje. U výrobku, který si koupily snad miliony zákazníků, se tak objevila závada, kterou bychom čekali spíše u prototypu.

Galaxy Note7: Konec jednoho „prototypu“


Na situaci samozřejmě doplatil i výrobce, a to jak poklesem prestiže, tak i poklesem akcií. Samsung zveřejnil bezpečnostní pokyny pro majitele, všem zákazníkům se zároveň omlouvá za způsobené nepříjemnosti. Ty jsou opravdu velké a třeba v USA by vás s tímto rizikovým telefonem neměli pustit do letadla.

Samsung zveřejnil nové bezpečnostní pokyny pro všechny majitele Galaxy Note7 v České republice jak s původními, tak i vyměněnými zařízeními. Samsung důrazně žádá, aby zákazníci přestali mobilní telefon používat, zálohovali svá data a uvedli přístroj do vypnutého stavu.

Samsung Electronics potvrdil, že spolupracuje se všemi obchodními partnery v celém regionu na zavedení náhradního programu, v rámci kterého si budou moci zákazníci vyměnit jejich Galaxy Note7 za Galaxy S7, případně Galaxy S7 edge. Zákazníci přitom budou moci využít vyplacení rozdílové částky za pořízení jiného modelu, případně si nechat vrátit plnou částku za pořízení Galaxy Note7. Pokud v rámci předobjednávkové akce obdrželi k telefonu např. VR brýle, zůstanou jim jako poděkování za způsobené komplikace.

Veškeré informace o tom, jak bude výměnný program probíhat, budou k dispozici na internetových stránkách www.samsung.cz.
Každému majiteli Galaxy Note7 bude nabídnuta jedna z možností:

  • Výměna zařízení Galaxy Note7 za Galaxy S7 nebo Galaxy S7 edge s vyplacením rozdílové částky
  • Vyplacení plné částky za pořízení Galaxy Note7

Ondřej Koubek, PR manažer Samsung Electronics Czech and Slovak říká: „Naší absolutní prioritou je bezpečnost našich zákazníků. Proto všechny majitele Galaxy Note7 důrazně žádáme, aby přestali tato zařízení používat, zálohovali si data a přístroj vypnuli. Je nám skutečně velice líto, že jsme směrem k našim zákazníkům nedodrželi vysoké standardy, které od značky Samsung očekávají. Všem velice děkujeme za trpělivost a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.“


Úvodní foto: © romanya - Fotolia.com




Komentáře