Hlavní navigace

Ve znamení zjednodušení a efektivity

3. 5. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Ať už byla příčinou ekonomická krize nebo jde prostě jen o přirozený pokrok, jednoduchost a efektivita jsou v současnosti podmínkami pro zdravé a konkurenceschopné firmy. A to se týká nejen IT, ale všech činností každé společnosti.

Jak ukazují nejnovější průzkumy, zaměstnanecká produktivita může být výrazně zvýšena v souvislosti s používáním osobních (mobilních) zařízení k pracovním účelům (BYOD), a to až o desítky procent. Zodpovědným osobám v informačních odděleních firem to ale na druhou stranu nepochybně přináší bezesnou noc vzhledem k bezpečnostnímu riziku ztráty zákaznických dat. Ostatně i takové zkušenosti tentýž průzkum popisuje. Jak si s tím poradit? I tady najdete ucelená řešení, která poskytují lepší zabezpečení od hardwaru až po aplikační vrstvu. Uživatelská data jsou tak chráněna před malwarem a phishingovými útoky stejně jako před pokusy o zneužití samotných zařízení v případě jejich odcizení nebo ztráty.

Jednoduchost a efektivnost jsou vlastně trendem samy o sobě. Můžete se s nimi setkat a plně využívat jejich benefity třeba i v tak na první pohled běžných zařízeních, jako jsou tiskárny. Nejnovější typy umějí práci zjednodušit pomocí NFC technologie a tisknout fotografie spolu s dokumenty ve vysoké kvalitě jednoduše přímo z vašeho chytrého telefonu.

A stejně tak by měla každá společnost zjednodušit i svou komunikaci se zákazníky. Podívám-li se na investice do reklamy, prošly si v posledních několika málo letech poměrně bouřlivým vývojem. Od rychlého propadu vyvolaného hospodářskou recesí až k postupnému nárůstu prostředků vložených do reklamy, tedy alespoň do některých z typů médií.

Rychle se měnícím reklamním trendům se proto musí přizpůsobit i výrobci nejmodernějších technologických zařízení, která nově nacházejí své uplatnění i v segmentu venkovní reklamy. Ta tradiční, tištěná, je totiž na ústupu a cestu k inzerentům i příjemcům si tak hledají například inovativní displejová řešení. Hotelové displeje, zařízení určená pro obchodní a konferenční centra, patří mezi produkty, které se rychle stávají součástí každodenní reality. Velkoformátové displeje (Large Format Display) neposkytují jen jasný obraz, ale z hlediska efektivity jsou to přesné a zejména aktualizované informace. Obsah, který je kromě formy pro sdělení klíčový, se může podle přání klienta velmi jednoduše a rychle měnit bez potřeby nákladů na nový tisk. Toto řešení přináší nové možnosti například i pro malé showroomy nebo provozovny rychlého občerstvení.

příloha_ovladnete_sva_data

Autor je reditelem divize IT a B2B
ve společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak


Čtěte také:
→ CIO musejí zavést BYOD, aby přilákali generaci Y
V Silicon Valley se nedávno objevily fámy o tom, že fenomén BYOD již pomalu ztrácí na síle. CIO, kteří by si mysleli, že tuto vývojovou etapu informačních technologií mohou s klidnou duší přeskočit, však riskují ztrátu loajality u nesmírně důležité a neustále rostoucí složky pracovní síly každé organizace: takzvané generace třetího tisíciletí, známé rovněž jako generace Y.
→ Selhání v komunikaci aneb rozdílný pohled na BYOD
Nejnovější průzkumy hovoří jasně: IT oddělení firem v rámci programů BYOD nenabízejí koncovým uživatelům dostatečnou podporu mobilních zařízení.

Byl pro vás článek přínosný?