Hlavní navigace

Společnost IFS představuje IoT v oblasti řízení služeb v terénu

23. 5. 2017
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

 Autor: IFS
Nová verze IFS Řízení služeb v terénu nabízí integraci s řešením IFS IoT Business Connector a neotřelý způsob používání, díky kterému získáte to nejkompletnější a nejpropojenější řízení služeb v terénu.

Společnost IFS, která je světovým dodavatelem podnikového softwaru, informuje o důležitých aktualizacích produktu IFS Řízení služeb v terénu.

Nejnovější verze IFS Řízení služeb v terénu (verze 5.7) je již nyní dostupná a obsahuje řadu vylepšení:

  • Integrované funkce IoT — nová verze nabízí integraci s řešením IFS IoT Business Connector, což společnostem umožňuje využívat Internet věcí (IoT) k analyzování dat z připojených strojů a zařízení a automatické přeměně informací na okamžitá a prediktivní opatření, která přinesou zlepšení úrovně služeb a úsporu nákladů.
  • Lepší zkušenosti uživatelů — vizuální vzhled řešení byl kompletně přepracován, aby uživatelům nabízel moderní a intuitivní pracovní prostředí. I nadále je využíváno rozhraní IFS Lobby k vizualizaci provozních dat v reálném čase. Nové uživatelské rozhraní se snáze používá, nabízí širší možnosti konfigurace, lepší pracovní postupy a standardně poskytuje integraci s aplikací Microsoft Skype pro firmy.
  • Vylepšené funkce — soustavně investujeme do podpory mobilních pracovníků, vyvíjíme vylepšení pro expedici, řízení skladu, nákup, servisní kusovníky (BOM) a udržování výrobkových struktur z terénu. Přidali jsme také několik specializovaných pracovních postupů včetně podpory skupinových/týmových úkolů a cenových nabídek v mobilním prostředí pro položky, zboží a služby.
  • Inteligentní servis u zákazníka — důkladně jsme se zaměřili na to, aby naše řešení poskytovalo stále vyšší inteligenci. Od automatizace pracovního stavu prostřednictvím geocodingu a inteligentní automatizované identifikace úkolů a řešení až po automatické zpravodajské kanály o činnostech obsahující aktuální a relevantní informace během celého procesu poskytování služby.
  • Nestárnoucí řízení služeb v terénu — novinkou v řešení IFS Řízení služeb v terénu 5.7 je model podpory založený na čtvrtletních aktualizacích softwaru. Díky němu již nebudete muset implementovat servisní balíčky. Pravidelně budete dostávat aktualizace, což je zárukou, že vaši zákazníci budou moci využít výhod těch nejnovějších vylepšení produktů rychleji a levněji. Současně jsme provedli řadu zdokonalení za účelem snížení celkových nákladů na vlastnictví pro vaše zákazníky.

IFS“Technologické změny se nevyhnou prakticky žádnému obchodnímu procesu včetně řízení služeb v terénu. Společnost IFS se těmto změnám přizpůsobuje skvěle,” komentuje Ralph Rio, viceprezident divize podnikového softwaru skupiny ARC Advisory Group. A dodává: “IFS Řízení služeb v terénu představuje komplexní sadu funkcí pro optimalizaci zdrojů během celého životního cyklu služby. Verze IFS Řízení služeb v terénu 5.7 využívající IoT umožňuje organizacím nabízejícím služby v terénu jednat proaktivně a prediktivně, neboť mohou identifikovat potenciální problémy se zařízením a vyřešit je ještě předtím, než se rozrostou do obávaných neplánovaných poruch, jež by mohly ovlivnit bezpečnost a výkonnost podniku.”

příloha_ovladnete_sva_data

Mark Brewer, oborový ředitel společnosti IFS pro služby, popisuje: “Jsme nadšení z představení nové verze, která nás opět přibližuje k naplnění našeho příslibu poskytování nejkompletnějších a nejpropojenějších řešení na trhu pro řízení životního cyklu služeb. Služby jsou oblast, ve které společnosti mohou z IoT získat skutečnou hodnotu integrací nástroje IFS IoT Business Connector do aplikace. Otevíráme našim zákazníkům zcela novou sféru možností prediktivního a optimalizovaného řízení služeb. Řízení služeb v terénu je oblastí, kam míří naše strategické investice. Těšíme se na vyvíjení dalších inovací a na to, že budeme moci našim zákazníkům pomoct využít nejmodernější technologie.”

Další informace o tom, jak společnost IFS pomáhá organizacím zaměřujícím se na služby, najdete zde.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku