Google zjednodušil své logo

Internetový gigant mění logo. Textový základ zůstává, zjednodušil se tvar - nové logo odhodilo patky. Současně dochází k unifikaci vizuálního stylu u všech dalších služeb, jednotícím prvkem je čtveřice barev modrá, červená, zelená a žlutá.

Google zjednodušil své logo


Jak ve svém vážně míněném žertovném článku předpověděl více než před dvěma lety známý český UX designer Petr Staníček (AKA Pixy), že k obdobnému procesu dojde u velkých firem nejpozději do roku 2018.

Z  toho pohledu Google nijak nezaostal, nová podoba loga zmíněné vizionářšké koncepty naplňuje ji ž dnes. Nicméně se mi zdá, že jeho čtyřbarevná kombinace tady už někde byla. Skoro mi to připomíná situaci mého mládí, kdy mladší bratr využíval obnošené šatstvo po svém starším sourozenci. S kombinací čtyř barev přišel už před drahnou  dobou Microsoft, který své čtyřbarevné logo Windows tak dlouho zjednodušoval, až v souvislosti s Windows 8 začal přecházet na jednobarevnou, bílo-modrou variantu. Jestli tedy příští logo Googlu bude modré, tak o tom, kdo je starší a kdo mladší bratr, již nebude pochyb.

Čtěte také:
→ Google z některých svých služeb odpojí Google+
Google postupně odřezává svoji sociální síť Google+ od svých ostatních služeb. Znamená to, že uživatelé se nebudou muset všude přihlašovat pomocí účtu Google+. První na řadě je YouTube, kde uživatelé nebudou potřebovat účet Google+, aby mohli nahrávat nebo komentovat videa.

Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.

G+


Úvodní foto: google.cz




Komentáře