Huawei s novými smartphony byl na MWC 2017 v obležení davů

Čtyři roky zpátky firma Huawei na Mobilním světovém kongresu (MWC) učila lidi, jak správně vyslovovat její jméno.

Huawei s novými smartphony byl na MWC 2017 v obležení davů


Dnes jde o třetího největšího výrobce smartphonů na světě, hned za Apple a Samsungem. Na nedělní akci, která předcházela letošnímu MWC, uvedla čínská společnost smartphony P10 a P10 Plus s vylepšeným zadním duálním fotoaparátem s objektivy Leica, a také delší výdrží baterie.

P10 je 5,1“ model, P10 Plus pak má 5,5“ displej. Oba běží na Androidu 7 Nougat a 64bitových čipsetech Kirin 960 s osmijádrovými procesory. Duální fotoaparát na zadním panelu obou přístrojů má 12MP a 20MP senzory; na panelu předním pak obě zařízení disponují 8MP snímačem.

P10 má velkou, nevyjímatelnou baterii s kapacitou 3 200 mAh, akumulátor P10 Plus má kapacitu 3 750 mAh.

Tisková konference Huawei byla v obležení davů – v takovém, že se stovky reportérů ani nedostaly na místo konání, do velké haly v centru města. Tyto davy signalizovaly rostoucí globální popularitu Huawei, zejména pak na evropských trzích. Jeden italský reportér například označil značku Huawei ve své zemi za „velmi populární.“ Což se ostatně týká i České republiky, kde jsou telefony Huawei jedněmi z nejprodávanějších, a to včetně oficiálních obchodních kanálů mobilních operátorů.

Nové telefony budou vydány v březnu ve 30 zemích, mezi které bude patřit Čína, Velká Británie a Mexiko. Zda mezi těmito 30 zeměmi figuruje i ČR, jsme nezjistili.

Ceny začínají na 650 eurech (17,5 tisíce korun) za P10 se 64GB úložištěm, což je méně, než kolik stojí vlajkové lodi Applu nebo Samsungu.

Huawei podle analytiků musí rozvinout „osobnost značky,“ což bude vyžadovat spoustu peněz na marketing včetně taktického marketingu, do nějž patří využívání on-line komunit, sociální sítě, Brand Content Management a inovativní přístup.

Zdroj: CIO.com


Úvodní foto: CIO.com




Komentáře